تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814811427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تحلیل گر غربی از رفتار غیردیپلماتیک غرب در اعمال تحریم ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقاد تحلیل گر غربی از رفتار غیردیپلماتیک غرب در اعمال تحریم ها تهران-ایرنا- یک تحلیل گر غربی به دنبال ادامه تنش ها در اوکراین با انتقاد از رفتارها ی غیردیپلماتیک اردوگاه غرب از جمله اعمال تحریم گفت:غربی ها در مذاکرات ملاحظات سایرین را مد نظر قرار نمی دهند و حاضر نیستند از منظر آنان نیز به موضوع مورد بحث بنگرند.


به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس24، ˈویلفرد بولوسکیˈ Wilfried Bolewski استاد قوانین بین الملل و دیپلماسی در موسسه ˈای.جی.اسˈ واقع در پاریس، طی ویژه برنامه ای در این شبکه تلویزیونی به تحلیل و ریشه یابی رویکرد رییس جمهوری روسیه به بحران اوکراین پرداخت و در ضمن این بررسی، غرب را به خاطر بی توجهی به مولفه های مهم و در نتیجه اتخاذ سیاست های نادرست سرزنش کرد.
بولوسکی وقایع اوکراین و عملکرد پوتین در این زمینه را ناشی از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در دهه 90 میلادی دانست و گفت: واقعه یاد شده برای شخص پوتین و روسیه تحقیر آمیز بوده و از این رو، پوتین درصدد کسب هویتی جدید برای کشورش است.
وی ادامه داد: توجه به تلاش پوتین برای دستیابی به هویت جدید برای روسیه در درک سیاست هایی که امروز با آن روبرو هستیم، حائز اهمیت است، اما غرب انگیزه های پوتین و توقعات او را به طور کامل مورد توجه قرار نداده و به همین دلیل، سیاست های اشتباه اتخاذ کرده است.
بولوسکی گفت: پوتین، به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا که جمهوری های شوروی سابق را به سمت خود جذب کرده و به نوعی پیرامون روسیه را فرا گرفته اند، به دیده تهدید می نگرد.
بولوسکی با اشاره به مذاکرات میان غرب و روسیه بر سر مساله اوکراین، تاکید کرد که ˈ اولین گام در مذاکره، دیدن جهان از منظر دیگران است، نه آنکه تنها نقطه نظرات خود را به بحث بگذاریدˈ.
بولوسکی با بیان این که اساسا روسیه کاملا متفاوت از غرب می اندیشد، ملاحظات اقتصادی را به عنوان تنها انگیزه رفتار مسکو رد کرد و افزود: دلایل غیرمادی نیز همچون تلاش برای بهبود وجهه و ارتقای جایگاه بین المللی روسیه، در سیاست های این کشور دخیل است.
وی سپس به موضوع تحریم ها اشاره وباانتقاد از عادت غرب به طرح فوری تهدید به استفاده از این اهرم برای حل و فصل بسیاری ازمسائل مورد اختلاف از جمله در مساله برنامه هسته ای ایران و یا نقش روسیه در اوکراین، تصریح کرد که این راه باعث تغییر رفتار طرف مقابل در مذاکره می شود.
به گزارش ایرنا، هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه 7 امروز(شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کردند که در واکنش به بحران اوکراین، تحریم های جدیدی علیه روسیه به اجرا می گذارند.
ˈکاترین اشتونˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز از نشست قریب الوقوع وزیران امور خارجه کشورهای عضو این اتحادیه به منظور تصمیم گیری برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه خبر داد.
روسیه که پیشتر جزو هشت کشور بزرگ صنعتی جهان موسوم به G8 بود، اخیرا و پس از الحاق شبه جزیره کریمه به خاک این کشور، از این گروه کنار گذارده شد.
مترجمام **1302** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن