تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت جهادي به معناي ارائه بيشترين بازدهي با حداقل امکانات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
مديريت جهادي به معناي ارائه بيشترين بازدهي با حداقل امکانات است نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت جهادي به معناي آن است که مديران سازمان‌ها و نهادها با حداقل امکانات بيشترين بازده را به ارمغان آورند.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، محمدحسين حسين‌زاده بحريني با بيان اين مطلب اظهار کرد: يکي از مهم‌ترين مصاديق مديريت جهادي در شهرداري مشهد، نحوه صحيح اجراي امور با به کارگيري نيروي انساني کارآمد است و بايد از اين نيروها بيشترين استفاده و بهره‌وري براي شهر صورت گيرد.
وي ادامه داد: بهره‌وري نيروي کار در کشور ما بسيار پايين است و گاهي مديريت قوي و موثري وجود ندارد؛ از سوي ديگر ممکن است مديران زحمت زيادي بکشند و تلاش بسيار کنند اما خروجي اين فعاليت‌ها چندان اميدوار کننده نيست.
نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: مقام معظم رهبري خواستار اجراي مديريت جهادي در مديريت‌هاي فعلي شدند و بر خروجي حاصل از آن تاکيد دارند.
بحريني با اشاره به اجراي موفق مديريت جهادي در سال‌هاي دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سال‌هاي جنگ و دفاع مقدس امکانات بسيار کمي در اختيار مديران بود و آن‌ها در فرصت‌هاي کم و کوتاه و با امکانات محدود، بيشترين نتيجه و بازدهي را داشتند.
وي بيان کرد: در حال حاضر امکانات خوبي چه به لحاظ درآمدي و چه به لحاظ نيروي انساني تحت اختيار مديران وجود دارد، اما با وجود همه اين موارد بهره‌وري کاهش يافته و فعاليت‌هايي که انجام مي‌شود به لحاظ کميت و کيفيت با اين حجم امکانات همخواني ندارد.
اين نماينده مجلس تصريح کرد: مديريت شهري مشهد و همه مديران بايد بکوشند و کمبود امکانات را بهانه عدم انجام کار قرار ندهند؛ چه اينکه در 8 سال دفاع مقدس نيز با فقر مطلق امکانات و کمبود رزمندگان به دليل اجراي مديريت جهادي، معجزه‌هاي بزرگي صورت گرفت.
بحريني خاطرنشان کرد: شوراي اسلامي شهر مشهد نيز مي‌تواند با نظارت جهادي موضوع مديريت جهادي را تحقق بخشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن