تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815717155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس پاکستان: ایران در مذاکره های هسته ای مقتدرانه ظاهر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس پاکستان: ایران در مذاکره های هسته ای مقتدرانه ظاهر شد اسلام آباد - ایرنا - نماینده مجلس پاکستان گفت: ایران در مذاکره های هسته ای با قدرتهای جهانی بسیار مقتدر ظاهر شد و این عملکرد نشانگر موفقیت دولت جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی است.


ˈعلی محمد خانˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد افزود: پیشرفت امروز ایران اسلامی در زمینه های مختلف، دستاورد بزرگ این کشور در رسیدن به اهداف و آرمانهای اولیه انقلاب اسلامی را بازتاب می دهد.
وی کشورمان را الگوی بارز مقاومت برای سایر کشورهای جهان دانست و تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران هرگز در رسیدن به اهداف و حقوق خود ذره ای عقب نشینی نکرده و همین مواضع؛ ایران را در جهان با موقعیتی درخشان با اقتدار تمام قرار داده است.
این سیاستمدار پاکستانی خاطر نشان کرد: توافق هسته ای ژنو میان تهران و گروه 1+5 بیانگر فعالیتهای کاملا صلح آمیز ایران در مسیر توسعه فناوری هسته ای و اذعان غربیها به حقوق مشروع جمهوری اسلامی به منظور استفاده از انرژی هسته ای است.
وی خطاب به سردمداران آمریکایی گفت: این کشور باید نسبت به اجرای توافق هسته ای با ایران متعهد بوده و از اتخاذ رویکرد دوگانه نسبت به کشورهای جهان اسلام بویژه ایران اجتناب ورزد.
علی محمد خان افزود: هر چند تمام پیشرفتها در ارتباط با مذاکرات بر سر مساله برنامه های مسالمت آمیز هسته ای ایران در مسیر رو به جلو و مثبت قرار دارد اما دولت ایران باید در برابر توطئه های آمریکا هوشیار باشد.
وی توافق هسته ای ژنو را پیروزی عرصه دیپلماسی دولتمردان ایران دانست و معتقد است که هیچ کشوری ازجمله آمریکا قادر نخواهد بود مانع پیشرفتهای دولت و مردم ایران در توسعه فناوری صلح آمیز هسته ای شود.
نماینده حزب ˈتحریک انصافˈ پاکستان در مجلس ملی (حزب حاکم در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب این کشور)، تحریمهای غرب علیه ایران را غیرقانونی و نتیجه سیاستهای تبعیض آمیز جهان غرب دانست و گفت: این محدودیتها باید هرچه سریعتر در مسیر توافقات ژنو لغو شود.
وی آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی را از تروریست های بزرگ جهان دانست و افزود: چرا جهان غرب، واشنگتن و رژیم غیرقانونی اسراییل را به دلیل دارا بودن زرادخانه های اتمی تحریم نمی کند.
محمد خان تاکید کرد: آمریکا باید به دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر پایان داده و زمان آن رسیده که حقوق مشروع کشورها را برسمیت بشناسد.
آساق**1095**1577
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن