تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806927969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات گسترده ارتش عراق علیه داعش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز عملیات گسترده ارتش عراق علیه داعش خبرگزاری پانا: فرماندهی ارتش عراق آغاز عملیات گسترده ای را علیه گروه داعش در استانهای مختلف این کشور اعلام کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۶ ارديبهشت ساعت 09:50



به گزارش خبرگزاری پانا، بیست و چهار تروریست از اعضای گروه دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در دو عملیات در شهر فلوجه کشته شدند. در این عملیات چهار مخفیگاه گروه های مسلح در منطقه النعیمیه در غرب پل فلوجه هم منهدم شد که در این حمله هم تعداد زیادی از تروریست ها کشته شدند. جنگنده های ارتش عراق همچنین اهدافی را در شهرهای الرمادی و فلوجه هدف قرار دادند. ابوحمد المهاجر معروف به وزیر امور داخلی داعش به همراه شش نفر از تروریست ها در اطراف فلوجه کشته شدند. المهاجر چند روز پیش برای فرماندهی گروه های مسلح داعش در شهر فلوجه وارد این شهر شده بود که سازمان های اطلاعاتی عراق محل او را شناسایی کردند. فرمانده لشکر دوازده ارتش عراق هم از بازداشت هفت فرد تحت تعقیب در عملیات در منطقه الریاض در جنوب غرب کرکوک و کشف یک انفجار سلاح و انواع خمپاره خبر داد. فرماندهی عملیات استان صلاح الدین عراق هم اعلام کرد نه فرد تحت تعقیب از جمله مسئول رسانه ای داعش در تکریت بازداشت شدند. فرماندهی عملیات استان نینوا هم اعلام کرد یک مقر بزرگ داعش را در جنوب موصل هدف قرار داد و چند خودروی جنگجویان این گروه را منهدم کرد. لشکر دوم عراق هم موفق شد دو تروریست را به قتل برساند و بیست و یک عضو داعش را در شهر موصل بازداشت و یک انبار سلاح این گروه را کشف کند. فرماندهی ارتش عراق اعلام کرد با همکاری سازمان های امنیتی دو نفر از رهبران القاعده در منطقه مشیرفه در غرب استان الانبار را بازداشت کرد. ابوایمان الموصلی سرکرده گروه گردانهای «الانصار» به همراه چهار نفر از دستیارانش در شهر فلوجه هم در عملیات ارتش عراق کشته شد. دو نفر از این افراد تبعه عربستان سعودی بودند. ۲۸ کشته در انفجارهای بغداد ۲۸ شهروند عراقی براثر دو انفجار در تجمع انتخاباتی در ورزشگاه الصناعیه بغداد کشته شدند. یک خودرو بمب گذاری شده و یک عامل انتحاری روز جمعه در میان 25 هزار نفر از طرفداران انتخاباتی فهرست الصادقون به ریاست شیخ قیس خزعلی منفجر شد که 49 نفر هم زخمی شدند. دکتر وهاب الطایی سخنگوی فهرست انتخاباتی الصادقون تلفنی به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : مردم حاضر در ورزشگاه همچنین توانستند یک خودروی بمب گذاری شده آماده به انفجار را کشف کنند و دو عامل تروریستی دارای کمربند انفجاری را به هلاکت برسانند. فهرست الصادقون وابسته به جریان سیاسی عصایب اهل حق شاخه جدا شده از جریان صدر است. این گروه سیاسی نخستین بار است که در انتخابات شرکت میکند. در روزهای گذشته هم عاملی انتحاری خودش را درمیان طرفداران احمد چلبی رئیس حزب کنگره ملی وابسته به فهرست المواطن به ریاست سید عمار حکیم در شهر محمودیه بغداد منفجر کرد که در نتیجه آن 25 نفر کشته و زخمی شدند. ترور یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی عراق در بصره شیخ عبدالکریم الدوسری یکی از نامزدهای فهرست متحدون العراقیه در بصره ترور شد. به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، شیخ عبدالکریم الدوسری نامزد فهرست متحدون العراقیه در بصره ترور شد. شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد :بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده ، شمار تلفات انفجار در تجمع انتخاباتی فراکسیون صادقون در بغداد به 30 شهید و ده ها زخمی افزایش یافت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن