تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبشار شوی از زباله پاکسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آبشار شوی از زباله پاکسازی شد دزفول - ایرنا- گروه کوهنوردی بسیج سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته هوای پاک اقدام به پاکسازی آبشار زیبای شوی در شمال شهرستان دزفول کرد.


به گزارش روز شنبه ایرنا این برنامه در راستای فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست و با شعار ˈ طبیعت هدیه خداست ، بیائید با پاکیزه نگه داشتن آن شکر گزار خدا باشیمˈ اجرا شد.
در این برنامه فرهنگی اعضای گروه کوهنوردی بسیج سپاه حضرت ولی عصر (عج) شامل 32 نفر از برادران بسیجی شهرستان دزفول شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این کوهپیمائی شش ساعته از ˈپیر چلˈ تا آبشار شوی را از زباله پاکسازی کرده و 20 کیسه زباله جمع آوری کردند.
توزیع کیسه زباله بین طبیعت گردان و و اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در کنار ˈپیر چلˈ در منطقه آبشار شوی از دیگر برنامه های جانبی این حرکت فرهنگی بود که مورد استقبال عشایر و گردشگران قرار گرفت.
استفاده از مواد پلاستیکی یک بار مصرف و رها کردن آن در طبیعت به تهدیدی جدی برای محیط زیست تبدیل شده است.
آبشار شوی به ارتفاع حدود 85 متر و عرض 70 متر از جمله جاذبه های طبیعی و گردشگری شمال استان خوزستان می باشد که از ظرفیت بالایی برای توسعه صنعت گردشگری برخوردار است.
آبشار شوی یکی از بزرگترین و زیباترین آبشارهای ایران در رشته کوههای زاگرس است که در دهستانی به نام شوی از توابع شهرستان دزفول قرار دارد.
این آبشار در بهار دارای طبیعتی سرسبز و بسیار زیباست. ک/3
648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن