تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رگبارهای پراکنده باران بهاری ، زنجان را فرا می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رگبارهای پراکنده باران بهاری ، زنجان را فرا می گیرد زنجان - ایرنا - رییس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: رگبارهای پراکنده باران بهاری ، نقاط مختلف این استان را فرا می گیرد.


احد یاغموری ، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سامانه شکل گرفته بر روی دریای مدیترانه و نفوذ آن به منطقه غرب ، استان زنجان نیز از امروز ، تحت تاثیر این شرایط جوی حاکم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه با حاکم شدن این شرایط ، آسمان زنجان قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد و رگبار های پراکنده باران همراه خواهد شد ، اظهار کرد: مردم این استان از اوایل صبح امروز شاهد رگبارهای پراکنده باران هستند که این وضعیت نیز تا دو ، سه روز آینده ادامه خواهد داشت.
رییس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش شدید باران برای استان زنجان تا چند روز آینده پیش بینی نمی شود.
یاغموری به وضعیت دمای استان اشاره کرد و افزود: طی 24 ساعت گذشته میزان دمای شهر زنجان حداقل 12 و حداکثر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر بود و شهرستان های خرمدره و خدابنده با 10 و 27 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب پایین ترین و بالاترین دما را داشتند.
وی تصریح کرد: هم اکنون میزان دمای هوای شهر زنجان 16 درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 9 درجه سانتیگراد گرمتر شده است.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن