تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819431129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال شکستن خط قرمزهای میان اعضای خانواده هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه یزد : دشمن به دنبال شکستن خط قرمزهای میان اعضای خانواده هاست یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: دشمن می خواهد حریم ها و خط قرمزها را میان اعضای خانواده ها بشکند یعنی هیچ کس حریمی نداشته باشد و حتی برای پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) حرمت و خط قرمز قائل نیستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ناصری امروز در خطبه های نماز شهر یزد با بیان اینکه شکست آمریکا در صحرای طبس را نمونه عینی حمایت خداوند از ملت ایران و روز شکست ، ذلت و خواری دشمن بود، افزود: بدون اراده خداوند هیچ حرکتی نمی توان کرد .
وی اضافه کرد : درس حادثه طبس این بود که این انقلاب مورد رضایت خداوند متعال است و این عنایت خداوند متعال بارها و بارها در صحنه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس شامل حال ملت ایران و انقلاب اسلامی شد.
امام جمعه یزد ادامه داد: کارتر پس از تسخیر لانه جاسوسی در ایران پول های بسیاری خرج کرد و تلاش کرد تا شاید بتواند بدون امتیاز دادن و با قهر و زور، بتواند گروگان ها را آزاد کند.
وی با بیان اینکه در عملیات دلتا نیز 800 میلیون دلار هزینه کرد و در داخل کشور نیز برخی با آنها همراهی کردند تا شاید بتوانند گروگان ها را آزاد کنند .
ناصری افزود: باید در مسیر انقلاب و اسلام حرکت کنیم تا خداوند از ما راضی باشد و ما را در همه مراحل یاری نماید .
امام جمعه یزد در ادامه ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: صنعت، کشاورزی و تولید کشورما به دست کارگران است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه چرخه اقتصاد کشور دست کارگران است، افزود: تمام افرادی که در عرصه تولید، صنعت و اقتصاد کشور نقش دارند اگر می خواهند به این ملت و خودشان خدمت کرده باشند و زندگی آنها برکت داشته باشد، باید امور محوله به خود را به درستی انجام دهند .
ناصری با بیان اینکه کار خوب کردن خوب است اما کار را خوب انجام دادن بهتر است ، تصریح کرد: تولید برای کشور و کار برای تامین معاش خانواده کار خیر است اما باید به درستی انجام شود .
وی تأکید کرد: اگر تولید و کار در هر بخشی، به درستی انجام نشود و در انجام آن سهل انگاری و کم کاری شود، غش در معامله صورت گرفته و غش در معامله نیز برکت را از زندگی می برد.
خطیب جمعه یزد افزود: خدای ناکرده با غش در معامله، نمی توانیم اقتصاد را مقاومتی کنیم اما اگر کارها درست و با دلسوزی برای مصرف کننده انجام شود، گامی بزرگ به سمت اقتصاد سالم برداشته ایم.
وی خاطرنشان کرد: اگر کارگر کار خود را به درستی انجام ندهد، ضعف کار هویدا می شود و حیثیت انقلاب و اسلام خدشه دار می شود زیرا جامعه ما یک جامعه اسلامی است و در جامعه اسلامی نباید کم کاری صورت گیرد.
ناصری در ادامه به سبک زندگی در جوامع غربی اشاره کرد و اظهار داشت: غریی ها از یکصد سال قبل تاکنون تلاش کرده اند تا سبک زندگی جامعه اسلامی ما را تغییر دهند و شیوه زندگی ما مطابق نظرشان باشد.
وی افزود: غربی ها می خواهند زندگی فردی، جدایی میان اعضای خانواده در جامعه ما رواج هند اما ملت ما آگاه هستند الگو و اسوه آنان ائمه اطهار(ع) هستند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد یادآور شد : دشمن می خواهد حریم ها و خط قرمزها را بشکند یعنی هیچ کس حریمی نداشته باشد و حتی برای پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) حرمت و خط قرمز قائل نیستند.
وی با بیان اینکه آنان می خواهند به مردم نیز القا کنند که هر چه می خواهید بگویید و هر کاری می خواهید انجام دهید ، تأکید کرد: باید آگاه باشیم تا حریم ها بین انسان ها حفظ شود زیرا در اسلام حریم وجود دارد.
امام جمعه یزد در عین حال به پدر و مادران توصیه کرد که هرگز وقت خود را صرف مشاهده برنامه های ماهواره نکنند چون خیانت به خود و فرزندان خود است .
وی اظهار داشت: دشمن امروز از طریق ماهواره ها بر روی جوانان ما کار می کند و فکر و ایده آنان را تغییر می دهد.
در حاشیه محل برگزاری نماز جمعه طوماری در اعتراض به خبر حضور رییس جمهوری در شمال کشور و پس از آن به کیش ، برنامه جشن شب ولادت از سوی همسر رییس جمهوری در کاخ سعدآباد و سخنرانی رجایی مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی یزد خطاب به استاندار یزد نصب شده بود که عده ای از نمازگزاران به امضای آن اقدام نمودند .
در این مراسم پس از قرائت دعای فرج امام زمان (عج )افراد متفرق شدند.ک/2
7546/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن