تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد هیئت دو و میدانی قم از نظر فدراسیون بسیار خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم رشیدیان خبر داد:
عملکرد هیئت دو و میدانی قم از نظر فدراسیون بسیار خوب است
قم - خبرگزاری مهر: دبیر فدراسیون دو و میدانی از عملکرد هیئت دو و میدانی استان قم در تلاش برای رشد و توسعه این رشته ورزشی، استعدادیابی و قهرمان پروری تقدیر کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین رشیدیان در مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم که در حضور افشین داوری رئیس این فدراسیون و عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، تصریح کرد: قم از جمله هیئت های موفق دو و میدانی کشور نزد فدراسیون دو و میدانی به شمار می رود. وی اذعان کرد: در ارزیابی فدراسیون دو و میدانی از هیئت های دو و میدانی استان های سراسر کشور جایگاه قم در مکان هشتم برترین هیئت ها قرار دارد که این رتبه از نظر فدراسیون دو و میدانی یک جایگاه خوب برای دو و میدانی قم به شمار می رود. رشیدیان یادآورشد: عملکرد هیئت دو و میدانی استان قم از نظر فدراسیون دو و میدانی بسیار خوب است و در همین مجمع به همه شما نوید می دهم که زمان زیادی نخواهد گذشت که دو و میدانی قم در میادین مختلف افتخارآفرینی کند چون دو و میدانی قم استعدادهای بسیار خوبی دارد و در قم اقدامات خوبی برای رشد و توسعه دو و میدانی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: قم یکی از استان‌های موفق دو و میدانی کشور به شمار می‌رود و یکی از شاخص ترین کارهای هیئت دو و میدانی قم در سال های اخیر سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه است که نتیجه آن معرفی قهرمانان متعدد به دو و میدانی ایران بوده است. دبیر فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: در واقع می‌توانم بگویم که طرح استعدادیابی بسیار خوبی در قم اجرا شده است و نتیجه آن را با درخشش دو و میدانی کاران قم در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی رده های سنی مختلف کشور به خوبی احساس می کنیم. وی یاد آور شد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه استعدادیابی و سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه صورت گرفته است و وجود ورزشکاران همچون دریساوی و ربانی و چند ورزشکار دیگر در مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی گوناگون بیانگر این مهم است. با پایان دوره چهار ساله ریاست ابوالقاسم اکرمی در هیئت دو و میدانی استان قم، مجمع انتخابات این هیئت با حضور افشین داوری رئیس و حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی برگزار شد و مجمع انتخابات این هیئت برای مدت چهار سال علی رضایی را به عنوان رئیس جدید و جایگزین اکرمی در هیئت دو و میدانی استان قم انتخاب کرد.


۱۳۹۳/۲/۵ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن