تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813203962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرب تلاش خود را برای عدم برقراری دموکراسی در سوریه خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آقامحمدی در گفت و گو با پانا: غرب تلاش خود را برای عدم برقراری دموکراسی در سوریه خواهد کرد خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: چون غربی ها سوریه را خط مقدم مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی می دانند از هیچ کاری برای عدم برقراری دموکراسی در سوریه مضایقه نخواهند کرد.
۱۳۹۳ جمعه ۵ ارديبهشت ساعت 11:06



ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز زمان نام نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری سوریه به خبرنگار سیاسی پانا گفت: مگر بهانه کشورهای غربی و مرتجعین عرب و تروریست های خون آشامی که وارد سوریه شده اند، عم وجود دموکراسی در سوریه نیست؟ بهترین محک برای اثبات این ادعا انتخابات است. اگر صحبت آنها این است که اد پایگاه مردمی ندارد، می توانند کاندیدا برای انتخابات بفرستند و با اسد در انتخابات رقابت کنند.
وی ادامه داد: غربی ها هم می توانند نظاره گر روند انتخابات در سوریه باشند.
آقا محمدی با تاکید بر اینکه ادعاهای امریکا و اروپایی ها مبنی بر دموکراسی و حقوق بشر دروغی بیش نیست تصریح کرد: قدرت در دست آنهاست و همه چیز را آنطور که مایلند تفسیر می کنند.
وی یادآور شد: غربی ها حکومت سرنگون می کنند، انفجار صورت می دهند و به نام مردم و با ادعای ترویج دموکراسی این کار ها را انجام می دهند. در این صورت اگر راست می گویند کاندیدای خود را به وریه بفرستند و منتظر نتیجه انتخابات باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: چون آنها سوریه را خط مقدم مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی و رژیم نامشروع صهیونیستی می دانند از هیچ کاری برای عدم برقراری دموکراسی در سوریه مضایقه نخواهند کرد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن