تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813039187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن بزرگ بانوی کوثر در اردبیل برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل در گرامیداشت مقام زن/
جشن بزرگ "بانوی کوثر" در اردبیل برگزار شد
اردبیل – خبرگزاری مهر: بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن، جشن بزرگ "بانوی کوثر" با حضور زنان و بانوان اردبیلی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار اردبیل شامگاه پنجشنبه در این مراسم که در استادیوم شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد، با اشاره به نقش والای بانوان در جامعه اسلامی گفت: اعتقاد دین اسلام به بانوان یک اعتقاد اعتدالی است. جواد زنجانی با بیان اینکه دولت نیز با این دید مضمم است سطح رفاهی و فرهنگی بانوان را ارتقاء دهد، ادامه داد: هم اکنون بانوان ایرانی در تمام نقش های محوله از جمله تربیت فرزندان، محوریت خانواده، مسایل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و... دوشادوش مردان فعالیت می کنند. وی با اشاره به نقش مهم تربیتی بانوان و مادران در جامعه اسلامی تاکید کرد که تربیت کودکان متاثر از مادران و بانوان معتقد بوده و این نقش انکارناپذیر است. فرماندار اردبیل در عین حال با مقایسه نگاه اسلام و سایر ادیان و نیز نگرش غربی به زن، دین افراطی و طالبانی را برای زنان متحجر خواند و تصریح کرد: نگاه غربی به زن نیز ابزتاری است، چنانچه غرب امروز در گرداب نگاه خود به زن گرفتار شده است.

وی با بیان اینکه اما در دین اسلام برترین هویت و چهره از یک زن  ساخته شده است، عنوان کرد: آینده و آبادانی این کشور مدیون زنان پاکدامنی است که در تربیت فرزندان همت گذاشته اند و این زنان ماندگار خواهند شد. مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: این جشن به همت شهرداری اردبیل و همکاری دفتر امور بانوان استانداری اردبیل و با اجرای سازمان فرهنگی ورزشی برگزار شد. بهنام فتحی با اشاره به شعار این جشن مبنی بر "زن، شادابی و امید به آینده" و متذکر شد: برگزاری برنامه های مفرح و شاد از اولویت های فرهنگی شهرداری اردبیل است و این این جشن نیز در راستای ارتقاء فرهنگ نشاط و شادابی خانواده ها اجرا می شود.  وی شاداب سازی زندگی شهری در مناسبت های مختلف را از اهداف فرهنگی شهرداری اردبیل دانست و تاکید کرد: امسال در هفته زن برنامه های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه توانمندی زنان، همایش بانوی آفتاب و... برگزار شد.


۱۳۹۳/۲/۵ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن