تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صید سالانه هفت هزار تن ماهیان استخوانی در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران رضوی بیان کرد:
صید سالانه هفت هزار تن ماهیان استخوانی در مازندران
بابلسر - خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه شرکتهای پره مازندران گفت: سالانه بالغ حدود هفت هزار تن انواع ماهیان استخوانی در استان صید می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضوی عصر پنجشنبه در همایش صید و صیادی در بابلسر افزود: چهار هزار و 200 نفر در قالب 55 شرکت صیادی در سراسر استان مازندران فعالیت می کنند که بالغ بر سه هزار و 500 تا هفت هزار تن انواع ماهیان استخوانی را صید می کنند.

وی در ادامه افزود: تأمین آلات و ادوات کامل صیادی و بدهی های معوقه از تعاونی های مقروض به اتحادیه از مهم ترین اهداف کوتاه مدت این شرکت است. وی اظهار داشت: پیگیری سخت و زیان آور بودن شغل صیادی نزد مجامع قانونی، مشارکت مؤثر در کاشت ، داشت و برداشت مسئولانه از ذخائر  نیز از اهداف میان مدت این سازمان خواهد بود.

رضوی با ارائه مشکلات خاص در زمینه صیادان و صیادی گفت: اولین مشکل صیادان پره، پرداخت 27 درصد بیمه است که از توان آنها خارج خواهد بود و متأسفانه با سختی که این کار دارد ، هنوز این شغل جزو سختی کار در نظر گرفته نشده است و این موضوع دغدغه فراوانی را برای دوستان ایجاد کرده است.

رضوی در پایان افزود: بدهکاری دو میلیاردی سرمایه در گردش بانک کشاورزی این اتحادیه ، یکی دیگر از معضلاتی است که این شرکتها با آن دست به گریبانند.
 


۱۳۹۳/۲/۵ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن