تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود مسجل شدن قهرمانی باز هم برای پیروزی به مصاف حریفان می رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار: با وجود مسجل شدن قهرمانی باز هم برای پیروزی به مصاف حریفان می رویم سبزوار – ایرنا - مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : با وجود اینکه سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی تیم ما مسجل شده باز هم با تمام قوا و پیروزی به مصاف حریفان می رویم .


حمید شجاع روز پنجشنبه در آستانه دیدار با نیک اندیش اصفهان از رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر تیم ما با اختلاف شش امتیاز از تیم دوم ، در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد .
وی وضعیت تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار را در اوج آمادگی عنوان کرد و افزود : با برنامه ریزی و تمرینات خوبی که انجام شده تیم در آمادگی خوبی به سر می برد .
مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم نیک اندیش اصفهان چکیده ای از تیم منحل شده فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان است و در مجموع تیم پرمهره ای است .
شجاع با اظهار اینکه تیم نیک اندیش اصفهان تیم قدرتمندی است و اکثر بازی هایی را هم که واگذار کرده با اختلاف یک گل بوده است ، افزود : با وجود اینکه این تیم در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد ولی جایگاهش از رتبه پنجمی بالاتر است .
وی در خصوص دیدارهای آینده تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار هم گفت : پنج شنبه 11 اردیبهشت ماه به مصاف هپکوی اراک می رویم و آخرین دیدار نیز 26 اردیبهشت ماه مقابل صبای قم در سبزوار برگزار شده و انشاء ا... جشن قهرمانی را هم در شهر خودمان برگزار می کنیم .
مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود : در حال حاضر تیم ما با کسب 32 امتیاز از 17 بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور قرار دارد و تیم سنگ آهن بافق یزد و تیم ثامن الحجج (ع) مشهد هم در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی هستند .
تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور ساعت 16 جمعه پنجم اردیبهشت ماه در سالن سربداران این شهر میزبان تیم نیک اندیش اصفهان است .
7495/7499/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن