تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرکرمانشاه دارای بافت های فرسوده زیادی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه شیرزادی:
شهرکرمانشاه دارای بافت های فرسوده زیادی است
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: شهر کرمانشاه دارای بافت های فرسوده زیادی است، اگر چه ساختمانهای فرسوده زیادی هم نوسازی یا تعمیر شده اند ولی باید با طرحی جامع و اصولی تر ساختمانهای جدید را جایگزین و یا تعمیر کرد که این طرح فقط با مطالعه و بررسی های بیشتر تحقق می یابد.



عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مشکلات شهری کرمانشاه بحث ساماندهی بافت های فرسوده و قدیمی شهر است که در این زمینه ارگان ها و نهادهای ذیربط و مسئول باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانند این مشکل را هر چه سریع تر و بهتر حل کنند. سلیمان شیرزادی گفت: یکی از این سازمانهایی که نقش بسزایی در اجرای صحیح و اصولی طرح ساماندهی بافت های فرسوده دارد؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان کرمانشاه است. شیرزادی افزود: درصورتی که قوانین و مقررات مربوط به آیین نامه نظام مهندسی به طور کامل و دقیق به اجرا درآید، بدون شک در آینده ساختمانهایی مدرن با اصول مهندسی نوین جایگزین ساختمانهای فرسوده و قدیمی شهر خواهند شد که در برابر زلزله و دیگر عوامل طبیعی دیگر تمام فاکتورهای ایمنی و استاندارد را دارا هستند. این عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور اظهار کرد: در حال حاضر شهر کرمانشاه دارای بافت های فرسوده زیادی است، اگر چه ساختمانهای فرسوده زیادی هم نوسازی و یا تعمیر شده اند ولی باید با طرحی جامع و اصولی تر ساختمانهای جدید را جایگزین و یا تعمیر کرد که این طرح فقط با مطالعه و بررسی های بیشتر است که تحقق می یابد. وی در پایان با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات شهری بحث زیباسازی و نمای ساختمانهاست،  عنوان داشت: یکی از ویترین های هر استانی نمای ساختمانهای آن است که با الگو گرفتن از معماری سنتی و حفظ آن و همچنین استفاده از علم روز معماری و شهرسازی، باید تغییر و تحول کلی صورت گیرد که با ورود مسافران و توریست ها به شهر دید و نگاهشان به شهر عوض شود و ذهنیت مثبتی به شهرمان داشته باشند و این کاری است که باید در شهر کرمانشاه اتفاق بیفتد تا شاهد شهری زیبا و توسعه یافته باشیم.


۱۳۹۳/۲/۴ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن