تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818149585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج میلیارد تومان ضمانتامه بانکی برای بخش تعاون درنظر گرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران میمنت آبادی:
پنج میلیارد تومان ضمانتامه بانکی برای بخش تعاون درنظر گرفته می شود
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور با اشاره به اینکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون مختص شرکتهای تعاونی و بخش تعاون است، بیان داشت: پنج میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی برای هر تشکل درنظر گرفته می شود.



 به گزارش خبرنگار مهر، امیر میمنت آبادی پیش از ظهر پنجشنه در نشست هم اندیشی معاون برنامه ریزی استان مازندران با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های کارفرمایی و کارگری استان که در ساری برگزار شد با بیان اینکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون مختص شرکت های تعاونی و بخش تعاون است گفت : آگر تشکل های دیگر بخواهند از این صندوق استفاده نمایند می توانند در غالب تشکل ها از مزایایی این صندوق بهرمند شوند.
 
وی با بیان اینکه  5 میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی برای هر تشکل در نظر گرفته شده، اظهار داشت: البته این ضمانت نامه ها در صورتی اختصاص می یابد که کمتر از 70 درصد از اصل مبلغ تسهیلات باشد.
 
رئیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری مازندران خاطرنشان کرد : تعاونی های غیر تولیدی نیز می توانند از مزایایی ای صندوق استفاده کنند.
 
وی مشکلات اصلی استان را بحث حمایتی بانکها برشمرد و اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل تورم ، نوسان بازار و نبود وثیقه کافی از مشکلات این بخش است.
 
میمنت آبادی ادامه داد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری استان در راستای توسعه تا جایی که امکان داشت ظوابط را ساده در نظر گرفته که فرصت بسیار خوبی برای استان در بخش صنعت و کشاورزی محسوب می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: همه تشکلات و تعاونی ها بر اساس مقررات قابل پذیرش در صندوق ضمانت توسعه سرمایه گذاری است.
 
میمنت آبادی با بیان اینکه صندوق ضمانت سرمایه گذاری یک صندوق کاملاً دولتی است گفت: برای تصریح در کارها نمایندگی هایی در استان ایجاد شده است.
 
رئیس صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با اعلام این خبر که صنوق ضمانت سرمایه گذاری با اکثر بانک ها تفاهم نامه دارد گفت : بانک توسعه تعاون ، بانک سپه از بانک های مرتبط با این صندوق می باشند.


۱۳۹۳/۲/۴ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن