تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصر ابراهیمی: 25 سال قبل پیش بینی این روزها را داشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناکامی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ناصر ابراهیمی: 25 سال قبل پیش بینی این روزها را داشتم تهران - ایرنا - مربی باتجربه فوتبال ایران با اشاره به اینکه 25 سال قبل پیش بینی این روزها را کرده بود، گفت: ناکامی نمایندگان فوتبال ایران در لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا غیرطبیعی نیست.


«ناصر ابراهیمی» پس از حذف تیم های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از بازی های آسیایی 1990 پکن که تیم ملی فوتبال ایران به مدال طلا دست یافت، اعلام کردم که اگر شرایط همین گونه باشد در آینده با مشکل روبرو می شویم.
وی افزود: آن زمان خیلی ها ناراحت شدند که چرا این حرف را مطرح کردم، اما به عنوان یک مربی واقع بین، وظیفه خود می دانستم که هشدار بدهم اما گوش شنوایی وجود نداشت.
ابراهیمی در مقایسه فوتبال ایران در دهه های مختلف گفت: در دهه 60 در هر پست 6 بازیکن خوب داشتیم و مجبور بودیم 60 بازیکن را به تیم ملی دعوت کنیم. در دهه 70 نیز با وجود علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی و ... فوتبال ملی خوبی داشتیم ،اما هر چه زمان گذشت، وضعیت بدتر شد.
وی افزود: فوتبال ایران درجا زد و در نهایت تضعیف شد، اما عرب ها نیز پیشرفت نکردند و فقط بازیکنان خارجی را وارد فوتبال باشگاهی خود کردند. فوتبالیست های کشورهای حوزه خلیج فارس از لحاظ قدرت بدنی و تکنیکی به ایرانی ها نمی رسند، اما خودمان آنقدر ضعیف کار کردیم که حالا تیم های باشگاهی ما مغلوب آنان می شوند.
ابراهیمی در مورد مشکل اساسی فوتبال ایران گفت: بدون شک مشکل اساسی ما مدیریت ضعیف در تمامی بخش هاست. زمانی که تغییرات به صورت متوالی انجام می شود و همه فقط نتیجه می خواهند باید هم فوتبال ایران با افت روبرو شود.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران، ترس مربیان از شکست را از دیگر علل افت فوتبال کشورمان دانست و گفت: زمانی از زمین های خاکی بازیکنان جوان شناسایی می شدند، اما هم اکنون امیر قلعه نویی که نماد شجاعت در فوتبال ایران بود، بازیکنان مسنی چون علیرضا نیکبخت واحدی و پژمان نوری را استخدام می کند و در نتیجه ناکام می شود.
وی در ادامه تاکید کرد که فقط دستمزدها در فوتبال ایران افزایش یافته است و تیم های ایرانی، فوتبال زیبا و با برنامه ای را به نمایش نمی گذارند.
این مربی در عین حال تصریح کرد: چرا باید همچنان دنبال علی کریمی، مهدی رحمتی و بازیکنان پا به سن گذاشته باشیم. فوتبال ایران پس از جام جهانی با کنار رفتن بسیاری از نفرات روبرو خواهد شد و در نهایت خالی از نام ها می شود. فوتبال امروز فقط از روی شکم سیری است و بازیکنان میلیاردی دیگر انگیزه ای برای موفقیت ندارند.
وی با تمجید از تیم فولاد خوزستان گفت: قهرمانی در لیگ و صعود در لیگ قهرمانان آسیا را باید به مجموعه این باشگاه تبریک بگویم چرا که آنان تیمی جوان و با انگیزه هستند و سال ها برای موفقیت برنامه ریزی کرده اند.
ناصر ابراهیمی عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی موفق باشد، اما اگر روزی برابر امارات عربی متحده و قطر هم با شکست روبرو شدیم، جای تعجب ندارد.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم جوان و با انگیره فولاد خوزستان گفت: امیدوارم آنان به قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا برسند چرا که به نظر نمی رسد تیم دیگری از ایران توان رسیدن به این موفقیت را داشته باشد.
ورزشی (4). ** 3783 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن