تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820877675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه و امریکا خواستار تحریم سودان جنوبی از سوی شورای امنیت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرانسه و امریکا خواستار تحریم سودان جنوبی از سوی شورای امنیت شدند تهران ؛ ایرنا- فرانسه و امریکا روز چهارشنبه از شورای امنیت سازمان ملل خواستند اعمال تحریم علیه سودان جنوبی را به دلیل خشونتهای فزاینده در جنگ داخلی این کشور مورد بررسی قرار دهد.


گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک به نقل از دیپلمات های سازمان ملل حاکیست : سامانتا پاور سفیر امریکا در این سازمان در یک نشست غیر علنی شورای امنیت موضع واشنگتن را در قبال سودان جنوبی تشریح کرده است .
ˈ ژرار آرو ˈ نماینده فرانسه نیز پیش از این نشست به خبرنگاران گفت: اکنون وقت آن رسیده تا به فکر اعمال تحریم علیه مسببان این خشونت باشیم .
وی گفت : من فکر می کنم که باید این تحریمها را به دلیل هولناک بودن وضعیت مد نظر قرار داد.
در ماه دسامبر ، شورای امنیت موافقت کرد که استعداد نیروی حافظ صلح مستقر ذر کشور نا آرام سودان جنوبی را تقریبا به دو برابر افزایش دهد اما در واقع هنوز شمار اندکی از نیروهای مضاعف وارد شده اند.
شورای امنیت پس از قطع مذاکرات از اعلام هرگونه تصمیم فوری در مورد سودان جنوبی خودداری کرده است.
نیجریه رییس دوره ای شورای امنیت گفت : اعضا در مورد عدم تکرار حمله ای که هفته گذشته علیه یک پایگاه سازمان ملل در شهر بور یک شهر تحت کنترل دولت اتفاق نظر دارند.
ˈجوی اوگوو ˈ سفیر نیجریه گفت : اکثر ما پیشنهاد توسل به اصل بازدارندگی و ارسال پیامی بدون ابهام به طرفهای مسئول این خشونتهای بدون مجازات مانده را داده ایم .
وی افزود : آنها می توانند قداست نهادهای سازمان ملل را نقض کرده و در داخل این نهادها افرادی را بکشند . این غیر قابل تحمل است .
ˈ ارو لادسو ˈ فرمانده صلح بانان سازمان خواستار پایان خشونتها شده و هشدار داده است که با تعییر فصل بروز یک فاجعه انسانی امری قطعی به نظر می رسد.
شورای امنیت گفته است، حمله پنجشنبه گذشته به یک پایگاه سازمان ملل که 58کشته بر جا گذاشت ممکن است به منزله جنایت جنگی باشد.
مترجمام 1403 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن