تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش گلف جایگاه خود را در سطح کشور یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزش گلف جایگاه خود را در سطح کشور یافته است زنجان - ایرنا - دبیر فدراسیون ورزش گلف ایران گفت: این رشته ورزشی که پیش از این در سطح کشور ناشناخته مانده بود الآن جایگاه خود را یافته است.


محمد رضا نداف پور روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات گلف استان زنجان افزود: ورزش گلف قدمتی 100 ساله دارد و از رشته های مفرح و جذاب محسوب می شود.
وی اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان ها برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ورزش گلف استفاده کرد.
نداف پور افزود: فدراسیون گلف ایران، امسال پیشنهادات و برنامه های خود را برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی، به مسوولان ذیربط ارایه کرده است ولی با توجه به محدودیت اعتبار، ممکن است تیم ملی گلف اعزام نشود.
وی با بیان اینکه رشته ورزشی ˈگلفˈ مورد توجه سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است، تصریح کرد: می توان با ایجاد زمین استاندارد گلف، این رشته ورزشی را در شهرستان ˈسلطانیهˈ از توابع استان زنجان نیز که منطقه تاریخی و گردشگری می باشد راه اندازی کرد و فدراسیون نیز برای پیگیری موضوع از طریق این سازمان آماده است.
مسوول کمیته پژوهش فدراسیون گلف کشور نیز در این جلسه گفت: ورزش گلف را باید به سوی علمی شدن سوق داد چرا که رشته های المپیکی برای رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر نیازمند به علم هستند.
علی سیاح افزود: وجود مربیان مجرب و تحصیل کرده در عرصه گلف، از جمله عوامل موفقیت این رشته ورزشی محسوب می شود و به همین خاطر نیز توانست در ردیف ورزش های المپیکی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه توجه ویژه به بحث پژوهش در ورزش گلف لازم و ضروری است، اظهار کرد: اگر رسانه های گروهی، مسوولان ورزش گلف را یاریگر باشند به حتم به موفقیت های بیشتری نیز دست خواهیم یافت.
سیاح افزود: برای ارتقا سطح ورزشکاران فعال در ورزش گلف و دستیابی به موفقیت در میادین برون مرزی، نیاز به انجام تمرینات کافی و لازم و کسب تجربه عملی است که نباید از نظرها دور نگاه داشته شود.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات گلف استان زنجان با حضور رییس و دبیر فدراسیون گلف، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان زنجان و 16 عضو دیگر برگزار و ˈعلی سیاحˈ با کسب 14 رای از 16 رای ماخوذه توانست برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را در اختیار گیرد.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن