تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812983512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود وسایل مهمترین مشکل ورزش هاکی کشوراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمبود وسایل مهمترین مشکل ورزش هاکی کشوراست قزوین - ایرنا - رییس فدراسیون هاکی کشور گفت: یکی از مهمترین مشکلات ورزش هاکی، کمبود وسایل بازی این رشته ورزشی است.


ˈ بهرام شفیعˈ روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات هاکی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه یک کارگاه تولید وسایل ورزشی هاکی در دهه گذشته به دلیل خرید محدود و عدم حمایت به تعطیلی کشیده شد.
وی با اشاره به جام جهانی هاکی چمنی اظهارکرد: در لیگ جهانی هاکی چمنی تیم هاکی کشورمان نیز ثبت نام کرده وامیدواریم نتیجه مطلوبی را در این بازیها کسب کند.
این مسوول ورزشی در خصوص بیمه شدگان این ورزش در کشور گفت: هم اکنون بین چهار تا پنج هزار نفر در این رشته ورزشی بیمه شده اند که امیدواریم این روند توسعه یابد.
شفیع با اشاره به بازیهای آسیایی هاکی که شهریور ماه امسال در کشور کره جنوبی برگزارمی شود اظهار کرد: امید دارم در این مسابقات تیم هاکی کشورمان نتیجه خوبی کسب کند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در دو ماه آینده مسابقات جام ملتهای آسیا را در کشور چین تایپه در پیش رو داریم و تیم کشورمان باید از قهرمانی گذشته دفاع و در جام جهانی 2015 حضور یابد.
فدراسیون هاکی از سال 51 فعالیت خود را در کشورمان آغاز و هم اکنون 30 هیات هاکی در کشور فعالیت دارند.
7391/ 614/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن