تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري هفته فيلم و عکس انجمن سينماي جوانان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۴۰ب.ظ)
برگزاري هفته فيلم و عکس انجمن سينماي جوانان قم مدير روابط عمومي اداره ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: شانزدهمين هفته ي فيلم و عکس انجمن سينماي جوانان قم، چهارم و پنجم ارديبهشت برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين محمودي با بيان اينکه شانزدهمين هفته ي فيلم و عکس انجمن سينماي جوانان قم، چهارم و پنجم ارديبهشت برگزار مي‌شود، اظهار داشت: شانزدهمين هفته فيلم و عکس انجمن سينماي جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم کار خود را با اکران فيلم‌هاي منتخب آغاز و با تجليل از فيلمسازان اين انجمن به پايان مي‌رساند.
وي روز پنج‌شنبه چهارم ارديبهشت ساعت 15 تا 20 را زمان اکران فيلم‌هاي منتخب اعلام کرد و افزود: فيلم‌هاي منتخب 10 ساله انجمن سينماي جوانان قم در تالار شهيد آويني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم واقع در بلوار جمهوري اسلامي، نبش کوچه 28 اکران خواهد شد.
مدير روابط عمومي اداره ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به تشريح برنامه ي روز دوم پرداخت و ابراز داشت: در روز جمعه پنجم ارديبهشت ساعت 18 نيز طي مراسمي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين ايزدپناه مشاور وزير و مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم، حبيب‌الله ايل‌بيگي، مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران و معاونين وي و همچنين ديگر مسوولان استاني، از فيلمسازان استان تجليل به عمل خواهد آمد.
محمودي با بيان اينکه هفته فيلم و عکس انجمن سينماي جوانان به صورت سالانه و غير رقابتي در تمام استان‌هاي کشور برگزار مي‌شود تصريح کرد: نمايشگاه عکس نيز در نگارخانه شهيد آويني واقع در اين اداره کل برپا شده است.
به گفته وي، در برنامه روز جمعه، رضا ابوذر به عنوان مسئول جديد انجمن سينماي جوانان قم معرفي شده و از زحمات علي بيطرفان قدرداني مي‌شود.
محمودي همچنين از برگزاري نخستين جشنواره ي فيلم، عکس و فيلمنامه استان قم خبر داد و افزود: اين جشنواره در شهريور امسال توسط انجمن سينماي جوانان اداره ي کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم برگزار مي‌شود که اطلاعات تکميلي آن متعاقباً اعلام خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن