تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814681422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند فرودگاه جيرفت 20 ارديبهشت بهره‌برداري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۴۲ب.ظ)
مدير كل فرودگاه‌هاي كرمان: باند فرودگاه جيرفت 20 ارديبهشت بهره‌برداري مي‌شود مدير كل فرودگاه‌هاي كرمان گفت: ساخت باند فرودگاه جيرفت با پيشرفت فيزيكي بالايي درحال انجام است به‌ طوري‌كه تا 20 ارديبهشت امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد نخعي با اشاره به اينكه مراحل لايه توپكا، كارهاي ابنيه سيستم روشنايي و عمليات خاكي پارك پوزيشن فرودگاه جيرفت درحال اتمام است، گفت: پيش‌بيني‌ها حاكي از آن است كه تا 20 ارديبهشت ماه امسال شاهد بهره‌برداري از باند فرودگاه جيرفت باشيم.
وي در ادامه افزود: به موازات تكميل باند فرودگاه، سه دكل روشنايي براي اپرون نصب شده و آماده بهره‌برداري است.
نخعي ادامه داد: منابع ذخيره ي آب و برق در اين فرودگاه طبق استانداردهاي لازم انجام شده كه به محض ابلاغ اعتبارات روشنايي‌ها در فرودگاه تكميل خواهد شد.
مديركل فرودگاه‌هاي كرمان همچنين در ادامه با اشاره به پروژه‌هاي فرودگاه كرمان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبي در سطح استان به‌منظور توسعه فرودگاه‌هاي استان كرمان وجود دارد به‌طوري‌كه طبق توافق‌نامه‌يي كه با شركت فرودگاه‌هاي كشور و شركت هواپيمايي ماهان به امضا رسيده، مقرر شد اعتباري معادل 350 ميليارد ريال به‌منظور تكميل ترمينال 17 هزار مترمربعي و احداث 40هزار مترمربع براي پارك پوزيشن و 100 ميليارد ريال از منابع درآمدهاي داخلي شركت فرودگاه‌هاي كشور براي بهسازي عوامل پروازي و اصلاح روشنايي باند اختصاص يابد كه كارهاي مربوط به نقشه‌برداري از اين طرح‌ها در فرودگاه كرمان در حال انجام است.
وي اضافه كرد: جاده‌هاي اضطراري دسترسي به باند فرودگاه كرمان در حال اتمام است كه هزينه‌هاي آن از طريق منابع شركت فرودگاه‌هاي كشور و ارگان‌هاي استاني بوده است، همچنين افزايش 70 مترمربع به نمازخانه و همچنين سال ترانزيت حجاج و افزايش سرويس‌هاي بهداشتي پاركينگ مستقبلين حجاج از جمله كارهاي ديگر در اين فرودگاه بوده است.
بهره‌برداري فرودگاه جيرفت تا پايان خرداد ماه
در ادامه اميني‌روش سرپرست فرمانداري جيرفت گفت: پيشرفت فيزيكي بالاي فرودگاه جيرفت امكان پيش‌بيني‌ها براي بهره‌برداري از اين فرودگاه را تا پايان خرداد ماه مي‌دهد.
اميني‌روش با اشاره به اينكه ساخت اين فرودگاه با پيشرفت فيزيكي بالايي در حال انجام است، گفت: با توجه به شرايط موجود و فعاليت شبانه‌روزي مشاوران و پيمانكاران در تكميل زيرساخت‌هاي فرودگاه جيرفت، پيش‌بيني مي‌شود كه با تكميل پروژه‌هاي موجود نظير آسفالت باند و ايجاد جايگاه سوخت تا پايان سه ماهه اول امسال شاهد بهره‌برداري از اين فرودگاه باشيم.
وي ادامه داد: اختصاص منابع به موقع و همچنين جديت در ساخت و تكميل فرودگاه توسط مسوولان اين استان، مراحل ساخت را با رشد بالايي به پيش مي‌برد و فعاليت‌هاي فرودگاهي به‌صورت روزانه توسط مسوولان ذي‌ربط رصد مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن