تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد نزديك به 10 میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های استان اصفهان در يك ماهه اول امسال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان اسماعیل زاده:
تردد نزديك به 10 میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های استان اصفهان در يك ماهه اول امسال
اصفهان - خبرگزاری مهر: سرپرست مركز مديريت راه هاي حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: در فروردين ماه امسال 9 ميليون و 892 هزار و 83 وسلیه نقلیه در جاده‌های مواصلاتی استان اصفهان تردد کرده‌اند.



به گزارش خبرگزاری مهر ،محمد علي اسماعيل زاده با اشاره به اینکه این میزان تردد در يك ماه فروردین صورت گرفته است، اظهار کرد: محور مورچه‌خورت - اصفهان و بالعکس، ذوب‌آهن - اصفهان و تیران- نجف‌آباد بیشترین سهم تردد را در این مدت به خود اختصاص دادند.  وی با بیان اینکه از مجموع ترددهای انجام شده در حدود 2 ميليون و 500 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است، افزود: این آمار براساس اطلاعات ذخیره شده در 47 ایستگاه تردد شمار و دوربین‌های مرکز کنترل مدیریت راه‌ها استخراج شده است.  سرپرست مركز مديريت راه هاي حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان به تخلفات صورت گرفته در جاده هاي استان اشاره کرد و گفت: آزاد راه قم – کاشان و بلعكس ، فولاد شهر – نجف آباد ، ابتداي آزادراه كاشان – نطنز، و اصفهان – اردستان بیشترین تخلفات سرعت و سبقت غير مجاز را در این روزها داشتند. اسماعيل زاده در پايان تصریح كرد ؛تعداد 16 دستگاه تردد شمار بر خط در حال قرارداد و نصب مي باشد و تعداد شش ايستگاه ديگر در دست بررسي است كه امسال نسبت به نصب آن اقدام خواهد گرديد.
 


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن