تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش شديد تگرگ وباران خساراتي به محورهاي مواصلاتي ميانه وارد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۷ب.ظ)
بارش شديد تگرگ وباران خساراتي به محورهاي مواصلاتي ميانه وارد كرد رييس اداره راه و شهرسازي ميانه گفت: از روز سه شنبه بارش‌هاي شديدي در سطح استان به خصوص در ميانه اتفاق افتاد كه همراه با تگرگ‌هاي شديد و فندقي بود كه خساراتي به جاده هاي شهرستان وارد كرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، خاكسار با بيان مطلب فوق گفت: به علت شدت بارش و رگبار آني در منطقه كه باعث جريان سيلاب و ريزش رسوبات از كوه ها و انسداد راه ها و پل ها در جاده ميانه – زنجان
(كيلو متر 500+ 11 به طول 4 كيلو متر محد و ده تونل شماره 5 و 6) و نيزمحور ميانه – مياند و آب (به طول 7 كيلومتر) و بخشي از راه هاي روستايي كه منجر به متوقف شدن جريان ترافيكي گرديد اكيپ هاي راهداري ضمن حضور فوري و كنترل جاده نسبت به پاكسازي و لايروبي جاده هاي اصلي اقدام كردند.
به گفته رييس اداره راه و شهرسازي ميانه پاكسازي كلي كناره راه هاي اصلي و روستايي در روزها ي آتي به تدريج انجام خو اهد شد.
وي خسارت احتمالي ناشي از انسدادها، لايه روبي و تنظيم بستر رودخانه ها در ورودي و خروجي پل ها و تعميرات ابنيه فني را 1500 ميليو ن ريال بر آورد كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن