تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805443476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منوچهري: خواب حضور در استقلال را مي‌بينم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منوچهري: خواب حضور در استقلال را مي‌بينم
مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن گفت: حضور در استقلال آرزوي من است و هر شب خواب آن را مي‌بينم و مي‌خواهم براي پيشرفت به اين تيم بروم.

امين منوچهري در خصوص اينکه آيا مابقي قراردادش را از باشگاه راه آهن دريافت کرده يا خير، اظهار داشت: تاکنون که خبري نشده است. خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم با عملکرد خوبمان در ليگ برتر باقي بمانيم و ثابت کنيم که پول در درجه دوم اهميت براي ما قرار دارد. متأسفانه تاکنون که ما به حق و حقوق خود نرسيديم و اميدواريم که اين اتفاق رخ بدهد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چقدر احتمال حل اين مسائل را مي‌دهد، تأکيد کرد: در فوتبال ما هر کس که از بيرون نگاه مي‌‌کند مي‌گويد بازيکنان ميلياردي پول مي‌گيرند و پول مفت دريافت مي‌کنند؛ اما واقعا اينگونه نيست. متأسفانه همه باشگاه‌ها بدهکار هستند. ما بايد براي پولي که دريافت نکرده‌ايم ماليات بدهيم. به نظرم به غير از 8-7 بازيکن در فوتبال ايران ساير بازيکنان از باشگاه‌هايشان طلب دارند.

مهاجم راه آهن در مورد اينکه علت اين موضوع چه چيزي مي‌تواند باشد، افزود: فوتبال ما مريض شده است. دوست ندارند فوتبال داشته باشيم نمي‌دانم کجاي فوتبال خارجي را نگاه مي‌کنند. شما نگاه کنيد منچستر يونايتد ضعيف‌ترين تيم تاريخ خود را دارد اما همچنان تماشاگران به ورزشگاه مي‌آيند در حالي که در ايران ورزشگاه‌ها خالي شد و از فوتبال هم لذت نمي‌بريم. علت اين موضوع چيست؟ فکر مي‌کنم همه دست به دست هم داده‌‌ايم تا اين مسئله به وجود آمده است. اين همه پول و سرمايه داريم چرا نمي‌توانيم برنامه‌ريزي کنيم و همانند ژاپن و کره جنوبي پيشرفت کنيم؟ چرا بايد اينقدر عقب باشيم؟!

منوچهري در مورد اينکه طبيعتاً از عملکرد خودش در اين فصل راضي نيست، گفت: صددرصد همين گونه است. ما همه در مشکلات راه آهن حل شديم و نتوانستيم توانايي خود را به طور صددرصد به نمايش بگذاريم. مجبور بوديم که به دنبال فوتبال زيبا هم نباشيم. با توجه به مشکلاتي که راه آهن داشت فکر مي‌کنم باقي ماندن اين تيم در ليگ همانند گرفتن سهميه آسيايي بود.

وي در مورد وضعيتش براي فصل آينده تصريح کرد: در قرارداد من با راه آهن ذکر شده است در صورت تغيير مديريت باشگاه مي‌توانم قراردادم را يک طرفه فسخ کنم. هم‌اکنون راه آهن شرايط خوبي ندارد بايد ببينيم چه مي‌شود شايد شخصي بيايد که انگيزه داشته باشد و بتواند اين شرايط را بهبود بخشد.

مهاجم راه آهن در مورد اينکه با تيمي صحبت نکرده و يا مدنظر ندارد، يادآور شد: شما نگاه کنيد هم‌اکنون از 16 تيم ليگ برتر 14 تيم نه مديرعامل خود را مي‌شناسند و نه سرمربي خود را. با چه کسي مي‌خواهيم صحبت کنيم هر کسي که هم‌اکنون حرفي از پيشنهاد مي‌زند فقط يک بازارگرمي دروغ است. بايد اين شرايط مشخص شود تا بتوانيم با باشگاه‌ها و تيم‌هاي مورد نظر صحبت کنيم.

منوچهري در مورد اينکه آيا به فکر حضور در استقلال هم هست، گفت: اين موضوع آرزوي من است و خيلي دوست دارم چنين مسئله‌اي رخ دهد و آن را کتمان نمي‌کنم. هر شب خواب آن را مي‌بينم؛ اما مي‌خواهم به گونه‌اي در تيم ظاهر شوم که از صميم قلب مرا انتخاب کنند و بتوانم در تيم پيشرفت کنم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/03 13:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن