تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج فرهنگ مطالعه از افزايش ناهنجاري هاي اجتماعي جلوگيري مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:
۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۳۰ب.ظ)
فرماندار دلفان مطرح کرد: ترويج فرهنگ مطالعه از افزايش ناهنجاري هاي اجتماعي جلوگيري مي کند فرماندار دلفان دلفان گفت:ترويج فرهنگ مطالعه از افزايش ناهنجاري هاي اجتماعي جلوگيري مي کند .
مهندس امير فررزامي، سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي لرستان با حضور در شهرستان دلفان با دکتر باقري فرماندار اين شهرستان و مهندس ميرزايي شهردار نور آباد به طور جداگانه ديدار و پيرامون کتابخانه هاي عمومي اين شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
به گزارش خبرگزري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل کتابخانه هاي عمومي لرستان، دکتر باقري در ديدار با مهندس فرزامي که در محل فرمانداري شهرستان دلفان صورت گرفت، ضمن گراميداشت سالروز ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبريک انتصاب مهندس امير فرزامي به سرپرستي اداره کل کتابخانه هاي عمومي لرستان گفت: در اهمييت کتاب و کتابخواني همين بس که معمار کبير انقلاب فرمودند کتاب و کتابخواني اساس حرکت جامعه است.
وي درادامه افزود:جانشين برحق ايشان رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز همواره نگاه ويژه اي به مقوله فرهنگ ، کتاب و کتابخواني داشته اند. عليرغم تاکيدات و سفارشات اين بزرگان متاسفانه ميزان مطالعه در کشور ما در وضعيت مطلوبي قرار ندارد و به تبع فرهنگ مجهور مانده است .
وي در ادامه گفت: مطالعه مفيد به افراد دانش و دانايي مي بخشد و به تبع از بسياري از نابهنجاري ها که ممکن است گريبانگير جامعه باشد جلوگيري مي کند. بنابر اين فرمانداري شهرستان دلفان آماده همکاري هاي لازم براي توسعه کتابخانه هاي عمومي و ايجاد بستر هاي لازم براي ارتقاء سطح مطالعه در شهرستان دلفان است.
سرپرست اداره کل کتابخانه هاي عمومي لرستان ضمن قدرداني از فرماندار شهرستان دلفان بخاطر نوع نگاهي که به مقوله فرهنگ بويژه کتاب و کتابخواني دارد، جايگاه قانوني فرماندار که رياست انجمن کتابخانه هاي عمومي و نهضت مطالعه مفيد را در شهرستان عهده دار است ياد آور شد و عنوان نمود:مقام معظم رهبري با تدبير سال جاري را به نام فرهنگ و اقتصاد مزين نموده اند که بيانگر پيوندي است که اين دو مقوله با هم دارند، سرمايه گزاري در بخش فرهنگي به اقتصاد پويا منجر مي شود و اقتصاد پويا نيز به پيشبرد اهداف فرهنگي جامعه کمک مي کند، بنابر اين در اين سال وظيفه همه مسئولان و دست اندر کاران است تا تمام تلاش خود را براي تحقق شعار سال بنمايند.
وي در ادامه با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به پروژه هاي عمراني دارد خواستار همکاري بيشتر فرمانداري شهرستان دلفان براي توسعه کتابخانه هاي عمومي اين شهرستان شد.
در ادامه احمد نظري رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان دلفان گزارشي از وضعيت کتابخانه هاي عمومي اين شهرستان را ارائه داد.
مهندس فرزامي در ادامه اين مراسم با حضور در دفتر شهرداري نورآباد از مهندس ميرزايي بخاطر حمايت هاي که از کتابخانه ي عمومي شهر نورآباد داشته اند قدر داني نمود و ابراز اميدواري کرد اين تعامل و همکاري جهت توسعه کتابخانه هاي عمومي و ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه در اين شهر همچنان ادامه داشته باشد. وي در ادامه به موضوع قانون پرداخت نيم درصد از درآمد هاي شهرداري ها به کتابخانه هاي عمومي اشاره داشت و عنوان نمود ، اگر اين پرداخت قانوني به موقع صورت بگيرد کمک شاياني به توسعه کمي و کيفي کتابخانه هاي عمومي خواهد کرد.
مهندس ميرزايي شهردار نورآباد، ضمن تبريک به مهندس فرزامي براي تصدي سرپرستي اداره کل کتابخانه هاي عمومي عنوان داشت.نگاه شهرداري نورآباد به مسائل اجتماعي نگاهي فرهنگي است به ويژه در اين سال که بنا به فرمايش مقام معظم رهبري سال جهاد در عرصه اقتصاد و فرهنگ است فعاليت هاي فرهنگي مان را با جدييت بيشتري دنبال خواهيم نمود و در اين راستا کمک به توسعه کمي و کيفي کتابخانه هاي عمومي از الويت هاي اوليه شهرداري نورآباد خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن