تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بيش از 400 کيلوگرم مواد مخدر در استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
کشف بيش از 400 کيلوگرم مواد مخدر در استان خوزستان جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان از کشف بيش از400 کيلوگرم مواد مخدر در فروردين ماه سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات با تشريح اقدامات يک ماهه عوامل انتظامي استان، بيان داشت: در نتيجه تلاش و همت ماموران انتظامي استان خوزستان در يک ماهه گذشته سال جاري،390 کيلوگرم انواع مواد مخدر سنتي از قبيل ترياک و حشيش و پنج کيلوگرم مواد مخدر صنعتي شيشه و بيش از سه هزار عدد انواع قرص هاي روانگردان کشف شد.
سرهنگ"سيد محمد صالحي" در ادامه خاطرنشان کرد: در اين رابطه بيش از سه باند ترانزيت مواد مخدر و بيش از 50 تن از خرده فروشان و عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر در سراسر استان نيز شناسايي و تحويل مراجع قانوني شد.
جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان در بخشي ديگر با اشاره به دستگيري يک باند سارقان مسلح جايگاه سوخت در فروردين ماه امسال عنوان کرد: در نتيجه تلاش شبانه روزي کليه عوامل انتظامي استان نيز 103 قبضه سلاح شکاري و جنگي کشف و 11 باند حرفه اي سرقت نيز در يک ماهه اول سال جاري شناسايي و منهدم شد.
سرهنگ صالحي اظهار کرد: در فروردين ماه امسال نسبت به فروردين سال 92 در مجموع 2 درصد کاهش سرقت رخ داد که از مجموع سرقت‌هاي انجام شده 73 درصد آنها کشف شده و در بحث کشفيات حوزه پليس مبارزه با مواد مخدر نيز امسال نسبت به سال گذشته 152 درصد افزايش کشفيات داشته‌ايم.
وي در پايان گفت:پليس و دستگاه قضايي، با جديت هر چه تمامتر در مقابل اخلال گران و برهم زنندگان امنيت اجتماعي مي ايستد و براي تحقق امنيتي مطلوب راي مردمان اين ديار از خطه ايران اسلامي، از هيچ کوششي فروگذار نخواهد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن