تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816220979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال اتکا گلستان اقتدار خود را به رخ کشید / ثبت رکورد تنها یک گل خورده در بازی های خانگی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان گزارش مهر/
تیم فوتبال اتکا گلستان اقتدار خود را به رخ کشید / ثبت رکورد تنها یک گل خورده در بازی های خانگی
گرگان – خبرگزاری مهر: نماینده فوتبال گلستان با پیروزی در آخرین بازی خانگی خود رکوردی خارق العاده و ماندگار برجای گذاشت.



به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و پنجم گروه دوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، شامگاه سه شنبه تیم های اتکا گلستان و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که نماینده استان 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد. این بازی در ورزشگاه شهدای کریم آباد گرگان و به قضاوت "حامد بیک زند" از تهران به عناون داور وسط به همراه "علی الفتی" از تهران و "علی رعیت" از کرج به عنوان کمک ها برگزار شد که در پایان تیم اتکا با یک گل نتیجه بازی را به سود خود رقم زد. تک گل این بازی توسط "احد شعبانی" در دقیقه 86 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. شعبانی با 7 گل زده بهترین گلزن اتکا تا یک هفته مانده به پایان مسابقات لقب گرفته است. این نتیجه باعث شد قهرمانی اتکا در این گروه نیز قطعی شود و تیم مدعی شهرداری تبریز به عنوان تیم دوم به رقابت های لیگ دشته یک صعود کرد. تیم های اتکا و شهرداری تبریز فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته یک حضور داشتند. ثبت رکوردی ماندگار در فوتبال ایران با این نتیجه تیم اتکا ضمن رسیدن به امتیاز 54 و مسجل کردن سرگروهی، به رکورد جالب توجه صددرصد پیروزی در بازی های خانگی دست یافت. این رکورد که تاکنون در فوتبال ایران سابقه نداشته است می تواند برای سال های متوالی پابرجا باقی بماند. ضمن اینکه اتکا در بازی های خانگی تنها یک بار گل دریافت کرد و در مجموع با 8 گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را به نام خود ثبت کرده است. تیم "نفت امیدیه" که یکی از شانس های صعود از گروه محسوب می شد با قبول شکست در امتیاز 45 باقی ماند تا دیگر بختی برای حضور در لیگ دسته یک نداشته باشد. ساورسفلی، بازی جوانمردانه را رعایت کرد قطعی شده بودن صعود اتکا پیش از این مسابقه این شائبه را به وجود آورده بود که احتمالاً ساورسفلی سرمربی اتکا با نفرات ذخیره خود به میدان بیاید. عدم حساسیت لازم برای تیم اتکا و از آن سو نیاز مبرم نفتی ها به کسب پیروزی باعث نگرانی تیم های مدعی صعود به لیگ دسته یک شده بود که مبادا تیم اتکا با نفرات اصلی خود بازی نکند. اما عیسی ساورسفلی و مجموعه اتکا نشان دادند که در هیچ شرایطی بازی جوانمردانه را از یاد نمی برند و با تمام قوا برابر تیم جنوبی حاضر شدند و در نهایت این تیم را شکست دادند. درگیری نفتی ها با بازیکنان خودی و داور! یکی از اتفاقات جالب و عجیب در بازی دوتیم، درگیری بازیکنان تیم جنوبی با یکدیگر و داور وسط بود. در دقیقه 77 بازی داور وسط در سوت خود دمید تا یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تیم اتکا به سود نفت شکل بگیرد. در این لحظه دو بازیکن نفت برای زدن ضربه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که در ادامه مشکلاتی در بین اعضای این تیم به وجود آمد. یکی از بازیکنان درگیرشونده یک دقیقه پس از این اتفاق، برای دومین بار پیاپی از داور کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. پس از پایان مسابقه نیز اتفاقات عجیبی در بین اعضای تیم نفت به وجود آمد و این بار سرپرست تیم از خجالت بازیکنان در آمد! در صحنه ای که منجر به اعلام خطای پنالتی به سود اتکا شد یکی از بازیکنان ذخیره تیم جنوبی به سمت داور حمله کرد و قصد ضرب و شتم وی را داشت که نهایتاً با دریافت قرمز از کنار نیمکت هم اخراج شد.
فوتبال خشنی که بیش از 100 دقیقه طول کشید میزان دریافت کارت های زرد و قرمز این بازی به حدی بود که می توان از آن به عنوان خشن ترین بازی لیگ دسته دو نام برد. داور مسابقه مجموعاً 10 بار دست به جیب شد و بازیکنان دوتیم را جریمه کرد. همچنین توقف بازی در زمان های مختلف باعث شد تا داور در نیمه نخست 3 دقیقه و در نیمه دوم 10 دقیقه زمان اضافی را منظور کند. در واقع زمان درنظر گرفته برای این بازی 13 دقیقه از مدت قانونی مسابقه فوتبال بیشتر بود! بازیکنان اتکا:
مهیار احمدخانی – محمد محمدی – محسن محمدرحیمی – کمال الدین نیکخوی سید – احد شعبانی – سعید باقرزاده – فرشید باقری (از دقیقه 58 عبدالصمد توکلی) – محمد صنعتی – رضا ساورسفلی – شهاب یانپی (از دقیقه 65 شهرام فلاح) و حامد اکبری پور(از دقیقه 1+90 محسن صلح جو)  سرمربی: عیسی ساورسفلی بازیکنان نفت امیدیه:
محمود حاجی پور – غلامرضا نورالهی – محسن امینی (از دقیقه 19 سعید مرادی) – محمد فدعلی – رامین اسماعیلی – حسین سلامی – میلاد شریفات – ابوطالب قنبری – نصراله درفشی (از دقیقه 78 لفته حمیدی) – محمود ویسی (از دقیقه 62 حسین دریس) و علی فتحی   سرمربی: سلمان تاجدار اخطار: محمد صنعتی (دقیقه 30)، احد شعبانی (دقیقه 34)، حامد اکبری پور (دقیقه 2+45)، شهرام فلاح (دقیقه 80) و رضا ساورسفلی (دقیقه 8+90) از اتکا و حسین سلامی (دقیقه 33)، نصراله درفشی (دقیقه 66) و ابوطالب قنبری (دقایق 78 و 79) از نفت امیدیه اخراج: ابوطالب قنبری (دقیقه 79) و هادی اشنود (دقیقه 84) از نفت امیدیه بهترین بازیکن میدان:
محسن محمدرحیمی؛ مدافع مستحکم خط میانی سفیدپوشان اتکا در این بازی هم یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت و برای هیجدهمین بار مانع از بازشدن دروازه نماینده فوتبال استان شد. شرح گل:
دقیقه 86 : برخورد توپ با دست مدافع نفت باعث شد داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود بدمد. احد شعبانی کاپیتان دوم اتکا در این بازی، پشت ضربه ایستاد و برخلاف حرکت دروازه بان توپ را به گوشه دروازه زد تا این گل سه امتیاز برای نماینده استان به همراه داشته باشد.


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن