تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813305875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه نیروهای پلیس لیبی را آموزش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرانسه نیروهای پلیس لیبی را آموزش می دهد تهران - ایرنا - وزارت کشور لیبی اعلام کرد که نخستین گروه از نیروهای پلیس امنیت مرکزی این کشور بزودی برای آموزش و بالا بردن توانایی هایشان به فرانسه اعزام می شوند .


به گزارش پایگاه خبری ˈالیوم السابعˈ، وزارت کشورلیبی بزودی 35 پلیس این کشور را برای گذراندن دوره های آموزشی به فرانسه اعزام می کند .
وزارت کشور لیبی پیش از این با موسسه مشورتی ˈسیوی پلˈ در وزارت کشور فرانسه توافقنامه ای در این خصوص امضا کرده بود و بر اساس این توافقنامه ، فرانسه هزار و 64 نفر از نیروهای پلیس وابسته به اداره کل امنیت مرکزی لیبی را در زمینه چگونگی رفتار و برخورد و تعامل دمکراتیک با تجمع ها، آموزش می دهد .
الیوم السابع افزود: پیش بینی می شود نخستین گروه از نیروهای پلیس لیبی که 35 نفر هستند ، طی چند روز آینده عازم فرانسه شوند و پس از آن نیز به نوبت و بر اساس یک جدول زمانی مشخص ، شمار دیگری از نیروهای پلیس لیبی برای طی کردن دوره های آموزشی به فرانسه اعزام می شوند .
وزارت خارجه فرانسه اوایل ماه آوریل اعلام کرده بود که فراهم آوردن مقدمات فنی و پشتیبانی لازم برای آموزش بیش از هزار پلیس لیبی در حال پایان یافتن است .
با فروپاشی نظام ˈمعمر قذافیˈ، سه کشور مهم اروپا یعنی انگلیس، ایتالیا و فرانسه تلاش های خود را برای اعمال نفوذ در نظام جدید لیبی دوچندان کرده اند، به نظر می رسد پاریس پیروز عرصهی جلب توجه رهبران جدید لیبی بوده است.
فرانسه رهبری نیروهای ˈناتوˈ برای سرنگون کردن نظام قذافی را بر عهده داشت .
اقدام های تروریستی گروه های تندرو در کشورهای لیبی، مالی و الجزایر که در منطقه ساحل قرار دارند، راه را برای حضور دوباره استعمارگران کهنه کار غربی به ویژه فرانسه باز کرده است و کارشناسان سیاسی می گویند که نفت لیبی جاذبه زیادی برای این کشورها دارد .
خاورم **2041**1651
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن