تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805474806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: هدفمان تساوی بدون گل نبود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مورینیو: هدفمان تساوی بدون گل نبود
کد خبر: ۳۹۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 23 April 2014


سرمربی چلسی پس از تساوی بدون گل مقابل اتلتیکو مادرید تاکید کرد به هیچ وجه نمی‌خواسته نتیجه تلاش شاگردانش چنین نتیجه‌ای باشد.


به گزارش فارس، دیدار رفت تیم‌های اتلتیکو مادرید و چلسی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه تیم اسپانیایی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه چلسی به خاطر برگزاری دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی‌اش شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد.


البته شرایط چلسی در دیدار برگشت نیز عالی نخواهد بود زیرا آنها پتر چک و جان تری را به دلیل آسیب دیدگی و فرانک لمپارد را به خاطر دو کارته شدن در اختیار نخواهد داشت.


مورینیو پس از این دیدار اعلام کرد بدون شک برای بازی گرفتن از برخی بازیکنان تیم رزرو خود با رومن آبراموویچ، مالک باشگاه صحبت خواهد کرد و در این زمینه هیچ تصمیمی را به تنهایی نمی‌گیرد.


وی در این زمینه گفت: نمی‌توانم در این خصوص به تنهایی تصمیم بگیرم. فکر می‌کنم برای گرفتن تصمیم نهایی باید با باشگاه نیز هماهنگ باشم. من بخشی از باشگاه هستم نه چیزی بیشتر از آن. باید به باشگاه هم گوش بدهم. دیدار روز یکشنبه ما مقابل لیورپول خواهد بود و مشکلاتی که برای ما در آن دیدار به وجود آمده به دست من حل نمی‌شوند. ما تنها نماینده فوتبال انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. اسپانیا در زمان برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان به تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند فرصت بیشتری برای استراحت می‌دهد. البته من می‌دانم قصد انجام چه کاری را دارم اما من باشگاه نیستم و نمی‌توانم تنهایی تصمیم بگیرم. بدون شک به بازیکنانی مقابل لیورپول بازی خواهم داد که چهارشنبه هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید به میدان نمی‌روند.


مورینیو سپس به این موضوع اشاره کرد که تیمش به هیچ وجه برای گرفتن تساوی بدون گل وارد میدان نشده است. شانس‌های از دست رفته تیمش موجب شده تا این نتیجه رقم بخورد.


آقای خاص در این خصوص هم عنوان کرد: نمی‌خواستیم به تساوی بدون گل برسیم. البته می‌خواستیم به شکلی بازی کنیم که گلی دریافت نکرده و از شانس‌هایی که روی دروازه حریف داشتیم هم استفاده کرده و گل بزنیم. اگر یکی از آن موقعیت‌های خوب را بدل به گل می‌کردیم بدون شک نتیجه بسیار خوبی گرفته بودیم اما موفق عمل نکردیم. اکنون هم قصد داریم در دیدار برگشت همه چیز را به سودمان تمام کنیم.


مورینیو در ادامه از اینکه ادن ازر و ساموئل اتوئو را در اختیار نداشت گله کرد اما به تمجید از دروازه‌بان کهنه کار و استرالیایی تیمش که در نیمه نخست جای پتر چک را گرفت پرداخت.


وی اظهار داشت: پیش از آغاز این پیکار با مشکل‌هایی روبه‌رو بودیم و در جریان دیدار هم دچار مشکلاتی شدیم. چهار بازیکن را در جریان بازی از دست دادیم. دو بازیکن با کارت زرد و دو بازیکن با آسیب دیدگی، اما ما برای به دست آوردن چیزی که می‌خواهیم می‌جنگیم. برانیسلاو ایوانوویچ محرومیتش را سپری کرده و مارک شوارتزر هم نشان داد می‌تواند دروازه‌بان قابل اعتمادی باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن