تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821130597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان سختکوش هلال احمر در عرصه امدادرسانی سرآمد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان: بانوان سختکوش هلال احمر در عرصه امدادرسانی سرآمد هستند بندرعباس - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: بانوان سختکوش هلال احمر استان درعرصه امدادرسانی، سرآمد زنان متعهد و مسوول هستند.


به گزارش ایرنا، ˈصدیقه نجاتی زادهˈ روز چهارشنبه در نشست با بانوان جمعیت هلال احمر استان و داوطلبان این سازمان افزود: باید ظرفیت نیروی انسانی زنان را در جمعیت هلال احمر باور کنیم و حضور زنان در عرصه مدیریتی جمعیت تنها منوط به سازمان داوطلبان نباشد بلکه باید خواهران در پست های مدیریتی حضور یابند و بتوانند جمعیت را با نگاه های عالمانه خود هدایت کنند.
وی بیان داشت: زنان بخش پویای جامعه ما هستند که می توانند در موضوع های مختلف اثربخش باشند.
مشاور استاندار هرمزگان در امور بانوان اظهارکرد: بانوان نقشی تاثیرگذار در خانواده ها دارند و می توانند نقش خود را در خلق حماسه ای جاویدان درعرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بویژه در استان ایفا کنند.
نجاتی زاده تقویت مشاوره خانوادگی و برگزاری کارگاه های آموزشی را برنامه های دفتر امور بانوان عنوان کرد وگفت: اشتغال زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست نیز در دستورکار داریم که برخی از آنان در سال های گذشته اجرایی و همچنان ادامه دارد .
وی تشکیل نشست فعالان سیاسی در حوزه زنان را جهت جلب مشارکت بانوان نخبه برای حضور در انتخابات مجلس طبق روز شمار هفته زن که بنام امروز نامگذاری شده است بسیار حائز اهمیت دانستند .
مشاور استاندار هرمزگان در امور زنان، اهداف کلان برنامه های سالجاری دفتر بانوان را ارتقای سطح مدیریتی امور زنان و خانواده استان، تقویت ارزش های اسلامی زنان در جامعه و ارتقای آگاهی و مشارکت آنان در صحنه اجتماع وکاهش آسیب های خانواده و ارتقاء سلامت آن برشمرد.
وی اظهارکرد: تقویت همگرایی وهماهنگی در اجرای برنامه های دستگاه ها، کارآمدسازی امور زنان و خانواده شهرستان ها و بخش ها، هم اندیشی به منظور ارتقاء کارآیی و اثربخشی فعالیت ها، ارتقای سطح کمی وکیفی امور پژوهشی، ارتقا و پیشبرد برنامه ها از طریق سفرهای شهرستانی و ارائه مصوبات در کمیته های برنامه ریزی، تبلیغ و اطلاع رسانی به عنوان بخشی از برنامه امسال نام برد.
نجاتی زاده همچنین اذعان داشت: آغاز سال 93که متبرک به نام فاطمه زهرا(س)شده است، شروعی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است و انتظار می رود هم مردم و هم مسوولان در این مسیر محکم و ثابت قدم باشند. ک/2
7195/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن