تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815067660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش مستقیم فوتبال؛ اتلتیکو مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پخش مستقیم فوتبال؛ اتلتیکو مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس
چلسی و اتلتکو مادرید امشب در دیدار رفت دو نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. تیم اتلتیکو مادرید در حالی میزبان چلسی خواهد بود که در لیگ اسپانیا با توجه به چهار بازی باقی مانده، برای نخستین بار در 18 سال گذشته در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.
کد خبر: ۳۹۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴ - 22 April 2014


تیم اتلتیکو مادرید در حالی میزبان چلسی خواهد بود که در لیگ اسپانیا با توجه به چهار بازی باقی مانده، برای نخستین بار در 18 سال گذشته در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد. 


به گزارش تابناک، این تیم که برای قهرمانی به برد در سه بازی از چهار دیدار باقی مانده نیاز دارد، جمعه شب برابر الچه به برتری 2 بر صفر دست یافت تا تعداد بردهای متوالی خود در این فصل لالیگا را به هشت مسابقه برساند. 


اتلتیکو در مسابقات اروپایی نیز با قدرت ظاهر شده است به طوری که تا کنون در 10 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا طعم شکست را نچشیده و در تمامی پنج بازی خود در خانه پیروز از میدان بیرون آمده است. 


اما از سوی دیگر چلسی که در 78 مسابقه خانگی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس نباخته بود، شنبه شب با نتیجه 2 بر یک از تیم قعر جدولی ساندرلند شکست خورد. 


قهرمان 2012 اروپا که بعد از شکست 2 بر صفر پاری سن ژرمن توانست برای هفتمین بار در 10 سال گذشته راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود، به این ترتیب در چهار بازی در 9 دیدار گذشته خود در تمامی مسابقات شکست خورده است. 


هدایت اتلتیکو مادرید را دیه گو سیمونه مربی 43 ساله آرژانتینی بر عهده دارد در حالی که سکاندار چلسی خوزه مورینیو 51 ساله است. 
بهترین گلزن دو تیم هم به ترتیب دیه گو کاستا با 35 گل برای اتلتیکو و ادن هازارد با 17 گل برای آبی های لندن هستند.


شما می‌توانید این بازی را به صورت مستقیم از طریق سایت تابناک پیگیری کنید.
برای دیدن پخش مستقیم بازی روی تصویر زیذ کلیک کنید.



01



ترکیب اتلتیکو مادرید:


تیباو کورتوا، میراندا، خوان فران، فیلیپ لوئیس، دیه‌گو روبرتو گوودین، دیه‌گو، ماریو سوآرز، رائول گارسیا، کوکه، دیه‌گو کاستا


سرمربی:دیه‌گو سیمونه


ترکیب چلسی:


پیتر چک، اشلی کول، جان تری، گری کهیل، داوید لوئیز، آسپلیکوتا، فرانک لمپارد، جان اوبی میکل، ویلان، رامیرز، فرناندو تورس


سرمربی : مورینیو


گزارش بازی:




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن