تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798747750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار اتلتیکو مادرید - چلسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار اتلتیکو مادرید - چلسی تهران - ایرنا- مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا سه شنبه شب هفته جاری با برگزاری دیدار رفت تیم های اتلتیکو مادرید و چلسی در مرحله نیمه نهایی پیگیری می شود.


به گزارش یوفا، تیم اتلتیکو مادرید در حالی میزبان چلسی خواهد بود که در لیگ اسپانیا با توجه به چهار بازی باقی مانده، برای نخستین بار در 18 سال گذشته در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.
این تیم که برای قهرمانی به برد در سه بازی از چهار دیدار باقی مانده نیاز دارد، جمعه شب برابر الچه به برتری 2 بر صفر دست یافت تا تعداد بردهای متوالی خود در این فصل لالیگا را به هشت مسابقه برساند.
اتلتیکو در مسابقات اروپایی نیز با قدرت ظاهر شده است به طوری که تا کنون در 10 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا طعم شکست را نچشیده و در تمامی پنج بازی خود در خانه پیروز از میدان بیرون آمده است.
اما از سوی دیگر چلسی که در 78 مسابقه خانگی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس نباخته بود، شنبه شب با نتیجه 2 بر یک از تیم قعر جدولی ساندرلند شکست خورد.
قهرمان 2012 اروپا که بعد از شکست 2 بر صفر پاری سن ژرمن توانست برای هفتمین بار در 10 سال گذشته راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود، به این ترتیب در چهار بازی در 9 دیدار گذشته خود در تمامی مسابقات شکست خورده است.
هدایت اتلتیکو مادرید را دیه گو سیمونه مربی 43 ساله آرژانتینی بر عهده دارد در حالی که سکاندار چلسی خوزه مورینیو 51 ساله است.
بهترین گلزن دو تیم هم به ترتیب دیه گو کاستا با 35 گل برای اتلتیکو و ادن هازارد با 17 گل برای آبی های لندن هستند.
اما عملکرد دو تیم در مسابقات خانگی نیز به شرح زیر است:
اتلتیکو با توجه به چهار دیدار باقی مانده و انجام یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، هم اکنون با شش امتیاز اختلاف، برای نخستین بار صدر جدول لالیگای اسپانیا را در اختیار دارد.
چلسی نیز با توجه به سه بازی باقی مانده و پنج امتیاز نسبت به لیورپول صدرنشین، در مکان دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.
اتلتیکو مادرید بعد از این که به عنوان تیم نخست گروه G به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، در این مرحله آث میلان را در مجموع با نتیجه 5 بر یک شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی بارسلونا را در مجموع 2 بر یک مغلوب کرد تا به نیمه نهایی صعود کند.
همچنین چلسی نیز به عنوان تیم نخست گروه E به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در این مرحله گالاتاسرای را در مجموع 3 بر یک شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل پاری سن ژرمن، به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه نهایی شد.
بهترین رکورد اتلتیکو مادرید در مسابقات اروپایی عنوان نایب قهرمانی در مسابقات 1974 و بهترین عنوان چلسی عنوان قهرمانی در رقابت های 2012 است.
9 بار قهرمانی لیگ اسپانیا، 10 بار قهرمانی جام حذفی اسپانیا، یک بار قهرمانی لیگ اروپا، یک بار قهرمانی در جام در جام برندگان اروپا و یک قهرمانی در جام بین قاره ای از دیگر افتخارات اتلتیکو مادرید به شمار می رود.
در همین زمینه چلسی 4 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، 7 بار قهرمان جام حذفی این کشور، 4 بار قهرمان جام اتحادیه انگلیس، یک بار قهرمان لیگ اروپا، 2 بار جام در جام برندگان و یک بار قهرمان سوپر کاپ اروپا شده است.
دو تیم پیش از این سه بار در مسابقات اروپایی به مصاف هم رفته اند که حاصل آن یک پیروزی برای هر دو تیم و یک تساوی بوده است.
اتلتیکو در مسابقات سوپر جام اروپا در سال 2012 با هت تریک رادامل فالکائو در نیمه نخست توانست چلسی را در موناکو 4 بر یک شکست دهد.
چلسی نیز در مرحله گروهی مسابقات 2009 موفق شد اتلتیکو را با نتیجه 4 بر صفر در استمفوردبریج ببرد و بعد از با تساوی 2 بر 2 در مادرید به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.
دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را چهارشنبه شب دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد.
ورزشی**9126 **1581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن