تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813393030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده دیگر مجلس سومالی ترور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک نماینده دیگر مجلس سومالی ترور شد تهران-ایرنا- رسانه های سومالی گزارش دادند که افراد مسلح روز سه شنبه یک قانونگذار این کشور را به ضرب گلوله کشته شدند. این دومین قانونگذار پارلمان سومالی است که در 24 ساعت اخیر در این کشور کشته شد.


این دومین قانونگذار پارلمان سومالی است که در 24 ساعت اخیر در این کشور کشته شد.
به گزارش خبرگزاری شینهوا،ˈعبدالعزیز اسحاق مورسلˈ قانونگذار سومالیایی روز سه شنبه در یکی از مناطق موگادیشو در زمان ترک خانه اش به ضرب گلوله افراد مهاجم کشته شد.
رادیو موگادیشو در این رابطه گزارش داد: مهاجمان پس از کشتن این قانونگذار سومالیایی از محل حادثه گریختند و نیروهای امنیتی این کشور بلافاصله در این محل حاضر شدند.
این قانونگذار پارلمان سومالی در حالی امروز کشته شد که روز گذشته نیز ˈاسحاق محمد ریتوˈ قانونگذار پارلمان سومالی به دنبال انفجار بمبی در خودرواش کشته شد.
این قانونگذار سومالیایی در حالی کشته شد که گروه الشباب وابسته به القاعده به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که یک بمب را برای تنبیه کردن نمایندگان پارلمانی که از نیروهای خارجی در سومالی حمایت کرده اند، منفجر کرد و این در حالی است که این گروه همچنین تهدید کرد که حملات این چنینی بیشتری را ترتیب دهند.
کشته شدن این دو قانونگذار سومالی به شدت از سوی دولت این کشور، نماینده سازمان ملل در سومالی و هیات اتحادیه افریقا در سومالی محکوم شده است.
رییس جمهوری سومالی روز گذشته اعلام کرد که کشته شدن ˈاسحاق محمد ریتوˈ این قانونگذار سومالیایی حمله وحشیانه بوده که اقدام های در راستای ایجاد صلح پایدار در سومالی را منحرف نخواهد کرد.
نیکلاس کی نماینده سازمان ملل در سومالی این کشتارها را اقداماتی تروریستی خواند و خواستار انجام تحقیقات کامل در مورد ترور این دو قانونگذار سومالیایی شد. هیات اتحادیه آفریقا در سومالی نیز این ترورها را غیرقابل قبول خواند.
مقام های دولت سومالی قول داده اند تا هر چه بیشتر با ناامنی ها در موگادیشو به شدت برخورد می کنند
گروه تروریستی الشباب در سال 2011 از پایتخت سومالی به بیرون رانده شد اما از آن زمان به بعد شبه نظامیان این گروه بمب گذاری ها و حملات مختلفی را با هدف سرنگون کردن حکومت این کشور ترتیب دادند.
مترجمام**9234** 1010
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن