تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815162200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگ ریزان جمعیت ورزشکاری استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگ ریزان جمعیت ورزشکاری استان اردبیل اردبیل - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هشدار داد که جمعیت ورزشکاری این استان در حال کاهش بوده و باید برای توقف این جریان اقدام اساسی انجام گیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ایوب بهتاج روز سه شنبه در نشستی با فرماندار خلخال گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان در سال گذشته نسبت به سال ما قبل چهار هزار نفر کاهش یافته است.
وی افزود: هم اکنون تنها یک سوم از هیات های ورزشی استان فعال است و این امر می تواند یکی از عوامل مهم دخیل در کاهش جمعیت ورزشکار سازمان یافته استان در سال گذشته باشد ضمن اینکه کمبود اعتبارات و امکانات ورزشی نیز مزید علت بوده است.
او اظهار کرد : بسیاری از سالن های ورزشی احداث شده در زیر فشار سیاسی برخی از مقام های استان در سال های گذشته در مناطق شهری و روستایی استان بلااستفاده مانده و به حالت تخریب درآمده اند.
وی اضافه کرد : نگهداری سالن های ورزشی خالی از ورزشکار برای اداره ورزش و جوانان استان به علت کمبود نیروی خدماتی مشکل ساز شده است.
بهتاج با بیان این که امسال توزیع اعتبارات هیات های ورزشی استان با اولویت فعالیت هیات ها خواهد بود گفت: هیات های ورزشی که فقط نام هیات را با خود حمل کرده و در فعالیت های ورزشی ضعیف هستند هیچ اعتبار و یا امکاناتی نخواهند گرفت.
وی گفت: در حالی که استان اردبیل زمانی در بحث ورزش آموزشگاهی حرف اول را می زد هم اکنون در این عرصه بسیار ضعیف شده و ورزش در مدارس استان تنها به زنگ های ورزش و آن هم به انجام یک سری حرکات ورزشی موزون ختم می شود.
بهتاج بیان کرد: در صورت اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای فراهم کردن امکانات ورزشی این اداره کل نسبت به تامین مربیان ورزشی و آموزش دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی و ترویج فرهنگ قهرمان پروری در بین دانش آموزان مدارس استان اقدام خواهد کرد.
وی با اشاره به این که جایگاه ورزش قهرمانی شهرستان خلخال در گذشته مناسب بوده ولی
هم اکنون این جایگاه در شهرستان های استان بسیار ضعیف است اظهارامیدواری کرد با تلاش رییس جدید اداره ورزش و جوانان خلخال و حمایت های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان این جایگاه ورزشی ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه شهرستان کوثر در همسایگی خلخال از بالاترین سرانه فضای ورزشی برخوردار است ، گفت : این سرانه در شهرستان خلخال پایین تر است و پیش بینی می شود با تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی خلخال این سرانه فضای ورزشی که هم اکنون 50 درصد از سرانه میانگین فضای ورزشی کشور پایین است به استاندارد کشوری نزدیک شود.
وی افزود: تنها درصد بسیار ضعیفی از اعتبارات ورزشی سال گذشته پروژه های عمرانی خلخال تخصیص یافته بود که این تخصیصی امسال به 100 در صد رسیده و مشکل کمبود اعتباری فضاهای ورزشی این شهرستان حل خواهد شد.
ایوب بهتاج به تازگی جای احد پازاج را اداره کل ورزش و امور جوانان استان اردبیل گرفت.
استان اردبیل یکی از قهرمان خیز ترین مناطق کشور در زمینه ورزش می باشد ، چهره هایی چون علی دایی و حسین رضازاده در این منطقه پرورش یافته و در اوج قله ورزش قهرمانی ایران قرار گرفته اند.
7119/594/530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن