تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820267206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرين استقلال
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار با الريان قطر برگزار شد.

آخرين تمرين تيم استقلال قبل از ديدار با الريان که به نوعي آخرين تمرين آبي‌پوشان با نفرات فعلي بود عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقيقه در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار شد.

به نقل از فارس، استقلالي‌ها که به خاطر مشکلات مالي نتوانستند هتلي براي برپايي اردوي پيش از بازي فراهم کنند حتي در زمين اصلي ورزشگاه آزادي هم تمرين نکرده و کارهاي تاکتيکي خود را در زمين شماره 2 پيگيري کردند.

*سيد مهدي رحمتي و کبه دو بازيکني بودند که امروز به جمع بازيکنان استقلال اضافه شدند و البته مبعلي هم که در تمرين ديروز حضور نداشت امروز پا به‌پاي ديگر بازيکنان به تمرين پرداخت. جالب اينجا است که بازيکنان به محض ديدن يکديگر مي‌گفتند خدا را شکر تعدادمان به 12 نفر رسيد و حداقل مي‌توانيم يک نفر را به عنوان يار ذخيره داشته باشيم.

*به احمد جمشيديان که کادر پزشکي استقلال خيلي تلاش کرد او را به بازي برساند موفق به حضور در تمرين آبي‌پوشان نشد و بدين ترتيب اين بازيکن هم ديدار فردا را از دست داد.

*چند خبرنگار برزيلي براي پوشش تمرين استقلال به ورزشگاه آزادي آمدند و قصد داشتند در خصوص مسابقات جام جهاني گزارشي تهيه کنند آنها برخورد گرمي با کارواليهوي برزيلي داشتند و البته با يکي از ليدرهاي استقلال در خصوص اينکه آيا به مسابقات جام جهاني مي‌آيد و يا برنامه‌اي مشوقي در برزيل چگونه خواهد بود صحبت مي‌کردند.

*محور اصلي صحبت‌هاي بازيکنان استقلال اتفاقات رخ داده در برنامه 90 بود. آنها از اينکه فتح‌الله زاده تصميم داشته جاي خود را با فردوسي‌پور عوض کند تعجب کرده بودند و البته تعدادي از آنها هم معتقد بودند که برنامه شب گذشته کلاً به ضرر فوتباليست‌ها عمل کرده است.

*30 دقيقه قبل از آنکه تمرين استقلالي‌ها شروع شود شاهرخ بياني، سيروس دين‌محمدي و ايوب اصغرخاني زير يکي از درخت‌هاي زمين شماره 2 پيرامون وضعيت امسال استقلال با هم صحبت مي‌کردند.

*آنتانيو کارواليو بازيکني بود که با وجود مصدوميت به محل تمرين آمد و با لباس شخصي در تمرين حاضر شد. همچنين کبه که به دليل مشکلات مالي از بعد بازي با الشباب در تمرينات شرکت نکرده امروز در تمرين حاضر شد اما مدام به اطرافيانش اعتراض مي‌کرد. يکي از ليدرهاي استقلال به کبه گفت چرا لباس نمي‌پوشي که وي با زبان فارسي و خيلي مسلط پاسخ داد همين است سه ماه است خانه گرفتم پولم را نمي‌دهند باشگاه بزرگ که مي‌گفتيد همين است ديگر پول نمي‌دهد. من هم تمرين نمي‌کنم، جالب اينجاست که کبه حتي به سمت کادر فني هم نرفت و تنها در کنار اندک تماشاگران حاضر در محل تمرين استقلال نشسته بود.

*محسن بزرگي معاونت حقوقي باشگاه استقلال هم که امروز در محل تمرين حضور داشت بعد از اين اتفاق به سمت کبه رفت و براي دقايقي با او صحبت کرد.

*حنيف عمران‌زاده امروز در يکي از صفحات اجتماعي خود نوشته بود که ازدواج کرده و به صورت غيرمستقيم مدعي شده بود که متأهل شده است. بازيکنان استقلال هم به اين بازيکن تبريک مي‌گفتند و البته از او سؤال مي‌کردند چه کسي قرار است خودش را بدبخت کند و حاضر شده با تو ازدواج کند. او هم مي‌خنديد و مي‌گفت ديگر تصميمم را گرفته‌ام.

عمران زاده در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که واقعا ازدواج کردي يا خير اين موضوع را نه تاييد کرد نه کذيب.

*امير قلعه‌نويي امروز باز هم با لباس شخصي در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شد و برنامه‌هاي تاکتيکي تيمش را نظاره کرد.

*در بخش اول تمرين بازيکنان زير نظر حاج‌قاسم به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس در گروه‌هاي چند نفره آقاوسط را انجام دادند. بخش پاياني تمرين به فوتبال تحت فشار و ارسال از جناحين اختصاص داشت.

*تيم فوتبال استقلال فردا ساعت 21 به مصاف الريان قطر مي‌رود و با توجه به عدم برپايي اردوي پيش از بازي استقلالي‌ها از منازل خود به ورزشگاه آزادي خواهند رفت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/02/02 18:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن