تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش کیفیت حیات مصرف کنندگان و فراوردهای خونی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز هادی پور:
افزایش کیفیت حیات مصرف کنندگان و فراوردهای خونی ضروری است
کرج - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تاسیس انتقال خون در استان البرز گفت: این ستاد با هدف دستیابی به هدف تکریم اهداکنندگان که با عمل ایثارگرانه خود به یاری بیماران نیازمند به خون می شتابند تشکیل می شود چرا که افزایش کیفیت حیات مصرف کنندگان و فرآورده های خونی ضروری است.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود هادی پور دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سال تاسیس انتقال خون در استان البرز با بیان این مطلب افزود: نگاه ملی و مردمی در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انتقال خون در البرز جایگزین نگاه دولتی و سازمانی می شود.

محمود هادی پور در ادامه تاکید کرد: تشکیل این ستاد و تشکیل انجمن اهدا کنندگان متشکل از اهداکنندگان مستمر، انجمن های تالاسمی و هموفیلی گامی استوار و بلند در این زمینه در استان البرز خواهد بود. وی تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل این ستاد و انجمن بتوانیم به 2 هدف اصلی تکریم اهداکنندگان که همیشه در کنار سازمان انتقال خون بوده و با عمل ایثارگرانه خود به یاری بیماران نیازمند به خون شتافتند و افزایش کیفیت حیات مصرف کنندگان و فرآورده های خونی دست یابیم. هادی پور در پایان افزود: به کارگیری افراد و ایجاد تعامل بیشتر می تواند ما را در رسیدن به اهداف اصلی سازمان انتقال خون نزدیکتر کند.

 


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن