تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820487802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خبر داد : کاهش 60درصدی بارندگی ها در ابرکوه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار خبر داد : کاهش 60درصدی بارندگی ها در ابرکوه یزد- ایرنا- فرماندار ابرکوه گفت : شورای مدیریت بحران شهرستان با توجه به کاهش 60درصدی میزان بارندگی ها باید به دنبال راهکاری مناسب برای مقابله با پدیده خشکسالی باشد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسماعیل برزگرزاده در نخستین جلسه شورای مدیریت بحران امسال اظهار داشت : با توجه به کاهش 60 درصدی میزان بارندگی در این شهرستان، خواستار توجه ویژه مسئولین و برنامه ریزی برای مقابله با خشکسالی شد .
وی گفت : میزان بارندگی سال جدید در شهرستان ابرکوه به 34 میلی متر رسید که این میزان در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است و شورای مدیریت بحران باید با برنامه ریزی های دقیق و سازنده برای مقابله با خشکسالی امسال داشته باشند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از استفاده های غیرقانونی از آب را به کار گیرد .
برزگرزاده افزود : این شورای باید با راهکارههای مناسب در مقابله با بلایای طبیعی و پدیده خشکسالی ، استفاده بهینه در مصرب آب کشاورزی ، صرفه جویی در مصرف آب ، ترویج محصولات کم آبخواه و ارائه آموزش های لازم به اقشار مختلف را در دستور کار قرار دهد .
فرماندار ابرکوه تصریح کرد: مسئولان استان هم باید توجه ویژه نسبت به این شهرستان بخاطر بحران آبی داشته باشند و با راهکارهای مناسب در رفع بخشی از مشکلات موجود تلاش کنند .
در این جلسه 14گروه در شورای مدیریت بحران به بیان گزارش فعالیت های خود و ارائه پیشنهاد برای برنامه ریزی های سال جاری در راستای پدیده خشکسالی پرداختند .
در حاشیه این جلسه دبیر ستاد حوادث ابرکوه گفت : امسال فقط در بحث خشکسالی و بحران آبی بخش کشاورزی ابرکوه 300میلیارد ریال خسارت دیده است.
جواد شمس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بخاطر معضل خشکسالی و بحران آبی در بخش آب شرب بویژه آب شرب روستاها مشکل داریم .ک3
7539/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن