تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813162243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش شاعران فارس در مسابقات سراسری تألیف کتاب نماز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درخشش شاعران فارس در مسابقات سراسری تألیف کتاب نماز خبرگزاری پانا: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از درخشش شاعران استان فارس در شانزدهمین مسابقه سراسری تألیف کتاب نماز خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲ ارديبهشت ساعت 10:51



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:حجت‌الاسلام سقاچی گفت: هادی فردوسی با ارسال اشعار خود با عناوین لحظه‌های نماز و عطرتسبیح که با موضوع آثار و برکات نماز اول وقت و نقش نماز در سبک زندگی اسلامی سروده شده بود توانست رتبه اول را در گروه سنی دوم (15 تا 30 سال) به خود اختصاص دهد. وی افزود: محمدهادی نوروزی و یاسمن چراغی از مرودشت، میلاد نظری از کازرون، هادی دانشور از آباده، الهام بخشیان از فسا وکریم غلامزاده و نیلوفر زارع از شیراز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند. حجت‌الاسلام سقاچی، استقبال نوجوانان و جوانان فارس از شانزدهمین مسابقه تألیف کتاب نماز را پرشور و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بیش از 2 هزار و 264 نفر از نویسندگان جوان از سراسر کشور با ارسال آثار ادبی در این مسابقه فرهنگی شرکت کردند که جوانان فارس با ارسال 563 اثر، رتبه نخست را درسطح کشور کسب کردند. قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس هدف از برگزاری مسابقه تألیف کتاب نماز را آماده‌سازی بستر مناسب برای شکوفایی استعداد و توانایی فکری نوجوانان و جوانان و بهره‌گیری از اندیشه‌های زلال نسل جوان درباره فریضه سترگ و مهم نماز عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش سطح کیفی این مسابقه و نیز ارتقای مهارت‌های نویسندگان جوان، سه کارگاه آموزشی ـ مهارتی ویژه این افراد درسال جاری برگزار خواهد شد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن