تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای زیر ساخت های ورزشی در فردیس با جدیت دنبال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتقای زیر ساخت های ورزشی در فردیس با جدیت دنبال می شود فردیس-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان البرزگفت : ارتقای زیر ساخت های ورزشی و توسعه برنامه های مرتبط با جوانان در شهرستان محروم و نوپای فردیس با جدیت دنبال می شود.


به گزارش ایرنا ˈرضا گل محمدیˈ روز سه شنبه پس از بازدید از امکانات ورزشی و فرهنگی شهرستان فردیس در نشست مشترک با شهردارمنطقه 10 کرج از توجه ویژه به بخش ورزش فردیس سخن گفت.
وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان همچون شهرستان فردیس نوپاست و هنوز مقوله های ورزش و جوانان و وظایف مرتبط با آنها به صورت کامل از یکدیگر تفکیک نشده است، بیان کرد: در دیدگاه کلی ورزش و جوانان درهم آمیخته هستند چنانچه اگر جامعه بستر لازم برای تفریح و شادی و غنی سازی سالم اوقات فراغت جوانان را تامین نماید، می توان به فردایی بهتر برای کشور امیدوار بود، ضمن آنکه با شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی از سنین کودکی و نوجوانی، ورزش قهرمانی و پهلوانی را از پایه تقویت کرد.
گل محمدی بیان کرد: شهرستان فردیس با بیش از500 هزار نفر جمعیت به لحاظ سرانه های ورزشی و فرهنگی در شرایط نامناسبی به سر می برد و قطعا با همکاریهای مشترک دولت و مدیریت شهری می توان به جلب رضایت مردم امیدوار بود.
وی گفت: تلاش های مدیریت شهری در سالهای اخیر در زمینه توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، احداث پارک های محله ای، پارک بانوان، نصب ست های ورزشی در پارکها، احداث جاده های تندرستی و پیست دوچرخه سواری و.... قابل تحسین است اما با توجه به حجم انبوه نیازها کافی نیست و باید بر میزان برنامه ها و طرح ها بیفزاییم .
گل محمدی اظهار کرد: امکان فعالیت حرفه ای تمام هیات های ورزشی در سطح شهرستان فردیس باید مهیا شود.
شهرستان 650 هزار نفری فردیس سال گذشته از کرج منتزع شد.ک/2
7418/ 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن