تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814222759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگا: الجزيره حالا دنبال موفقيت‌هاي بعدي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زنگا: الجزيره حالا دنبال موفقيت‌هاي بعدي است
سرمربي ايتاليايي تيم فوتبال الجزيره امارات گفت: بعد از راهيابي به دور دوم ليگ قهرمانان آسيا دنبال موفقيت‌هاي بعدي هستيم.

والتر زنگا اميدوار است راهيابي تيمش به دور حذفي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا منجر به کسب موفقيت‌هاي بعدي شود.

وي که تيمش حضور خود را به جمع 16 تيم برتر قاره با کسب برد 3 بر 2 مقابل الريان قطر در مصاف چهارشنبه شب قطعي کرد، اظهار داشت: فکر مي‌کنم موفقيت در ليگ قهرمانان باعث شود سرعت بيشتري پيدا کنيم. وقتي کارم را در الجزيره در اکتبر گذشته شروع کردم، هدفم راهيابي به دور بعد ليگ قهرمانان آسيا بود. همينطور در مسابقات داخلي بتوانيم برنده شويم و براي فصل بعد امتيازات خوبي کسب کنيم. خوشبختانه به دور دوم ليگ قهرمانان آسيا رسيديم. به آنچه تاکنون کسب کرديم، نيز افتخار مي‌کنيم. اکنون عمده توجه ما به مسابقات داخلي است.

زنگا ادامه داد: آنچه در جدال با حريف قطري کسب کرديم، روحيه مضاعفي به تيم من مي‌دهد که بيشتر تلاش کند. همينطور باعث مي‌شود تا با روحيه بهتر فصل را به پايان رساند.

دروازه‌بان اسبق تيم ملي ايتاليا همچنين عنوان کرد: احساس خستگي نمي‌کنيم و بسيار خوشحاليم که از دور گروهي ليگ قهرمانان عبور کرديم. حالا دنبال اهداف جديدي هستيم. خوشحالم بگويم 24 بازيکن با قابليت‌هاي ويژه دارم.

تيم تحت امر اين مربي مقابل استقلال تهران در بازي رفت اين دوره در تهران 2 بر 2 مساوي کرد و در ديدار برگشت در امارات يک بر صفر بازنده شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/30 12:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن