تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812777629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظهور مسائل مالياتي جديد براي کشورهاي آسيايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۵۸ق.ظ)
صندوق بين المللي پول: ظهور مسائل مالياتي جديد براي کشورهاي آسيايي صندوق بين المللي پول ضمن خبر دادن از برگزاري کنفرانسي در ارتباط با مسائل مالياتي با همکاري ژاپن، از ظهور مسائل جديد مالياتي براي کشورهاي آسيايي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از صندوق بين المللي پول، دفتر منطقه اي آسيا و اقيانوسيه اين صندوق با همکاري وزارت دارايي ژاپن کنفرانسي را در سطح بالا در ارتباط با مسائل مالياتي منطقه آسيا برگزار کرد.
در اين کنفرانس نمايندگاني از استراليا، هنگ کنگ و سنگاپور براي به اشتراک گذاشتن تجارب خود با ديگر شرکت کنندگان حضور داشتند. همچنين نمايندگاني از سازمان همکاري اقتصادي و توسعه نيز در اين کنفرانس حضور داشتند.
در مراسم افتتاحيه، معاون مدير عامل صندوق بين المللي پول آقاي شينوهارا گفت: اين کنفرانس در شرايطي برگزار مي شود که با توجه به وضعيت اقتصاد جهاني، تغيير سياست هاي مالي کشورها ضروري مي باشد.
وي ادامه داد: تغيير سياست هاي مالي کشور ها تثبيت کننده هاي خودکار را فعال و تضمين بدهي و واکنش مالي اختياري را امکان پذير مي کند.
شينوهارا خاطر نشان کرد: در روند تغيير سياست هاي مالي کشورها بايد رشد فراگير و عدالت مورد توجه قرار گيرد.
وي اشاره کرد: در اغلب کشورهاي پيشرفته، سرعت تثبيت مالي در سال 2014 کند مي شود و تنها استثناي مهم ژاپن خواهد بود، که در آن اقدامات تثبيت مالي به وسيله افزايش ميزان ماليات بر مصرف (ماليات بر ارزش افزوده) شروع شده است.
وي ادامه داد: در شرايطي که اکثر اقتصادهاي در حال ظهور با مشکل کسري بودجه مواجه هستند، ژاپن بايد بتواند به اين سوال پاسخ دهد که چگونه با استفاده بهتر از ماليات ها بهره وري را در کشور افزايش دهد.
شينوهارا همچنين گفت: افزايش ماليات ها در کشورهاي توسعه نيافته که ميزان درآمد افراد اندک مي باشد چالش بزرگي است. اما افزايش ماليات بر مصرف مي تواند در کشورهاي در حال توسعه اي که شرکت هاي بزرگ و گاه چندمليتي در آنها وجود دارند به کمک اقتصاد بيايد.
وي ادامه داد: مسائلي که در ماليات بندي در آسيا بايد مورد توجه قرار گيرند عبارت اند از:
اول، ماليات انرژي: يکي از راه هاي افزايش درآمد دولت ها افزايش ماليات بر انرژي مي باشد، در اين بخش بايد خسارات زيست محيطي، گرم شدن جهان، آلودگي محلي و تراکم ترافيک نيز مورد توجه قرار گيرد. در اين ارتباط اعمال ماليات بر زغال سنگ، گاز و بنزين مهم است.
دوم، سيستم مالياتي منطقه اي هماهنگ: برخي نهادهاي اقتصادي از قبيل آ سه آن و انجمن جنوب آسيا براي همکاري منطقه اي مي توانند به عنوان مکانيزمي براي اعمال سياست هاي مالي در کشورهاي آسيايي عمل کنند. اين نهادها مي توانند در ايجاد سيستم هاي مالياتي هماهنگ در کشورهاي منطقه مهم باشند.
شينوهارا خاطرنشان کرد: کشورهاي منطقه لازم است به قوانين سازمان تجارت جهاني و مسائلي مانند مشوق هاي اقتصادي اين سازمان توجه کنند.
ابزار تحليلي سيستم مالياتي: در راستاي تقويت دولت مالياتي صندوق بين المللي پول مکانيزم سنجشي را ايجاد کرده است که از طريق آن نقاط قوت و ضعف سيستم هاي مالياتي کشورها بررسي مي شود.
ماليات بين المللي: اين بخش جنبه هاي بين المللي پرداخت ماليات شرکت هاي بزرگ را در برمي گيرد. در اين قسمت اقدامات برخي سازمان ها مانند سازمان توسعه و همکاي اقتصادي و يا گروه جي 20 براي اعمال مکانيزمي به منظور قاعده مند شدن پرداخت ماليات توسط شرکت هاي بزرگ بين المللي اهميت دارد.
ماليات افراد ثروتمند: مسئله مهم اين است که چگونه کشورها مي توانند سيستم مالياتي خود را به صورت تصاعدي تنظيم کنند. در اين جا توجه به شاخص هايي مانند درآمد شخصي افراد، نقش ارث و ثروت مهم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن