تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799089632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي صددرصد استانداري‌ها براي اجراي فاز دوم هدفمندي‌ يارانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۳۲ق.ظ)
وزير کشور عنوان کرد؛ آمادگي صددرصد استانداري‌ها براي اجراي فاز دوم هدفمندي‌ يارانه ها رحماني فضلي تصريح کرد: از ابتدا جلسات متعددي با استانداران و فرمانداران داشته‌ايم و فاز دوم هدفمندي در آرامش اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا رحماني‌فضلي وزير کشور در حاشيه گردهمايي معاونين برنامه‌ريزي استانداري‌هاي سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر صحبت‌هاي يکي از نمايندگان مجلس درباره وضعيت دانايي‌فر اظهار داشت: ما پيگير اين موضوع هستيم و از طرف کشور پاکستان و همچنين امکانات منطقه‌اي موضوع را پيگيري مي‌کنيم.
وي در پاسخ پرسش ديگري مبني بر سفر رئيس جمهور به استان سيستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به سفر رئيس جمهور به اين استان، برنامه‌ها و منابعي را براي پروژه‌هاي اين استان تخصيص داده شد و در جلسات به جمع‌بندي‌هاي نهايي در اين زمينه رسيده‌ايم و اقدامات خوبي هم صورت گرفته است.
وزير کشور بيان داشت: پروژه‌هاي کوتاه مدت در اين استان، امسال به بهره‌برداري مي‌رسد، پروژه‌هاي ميان‌مدت نهايتاً در دو يا سه سال و ديگر پروژه‌ها حداکثر در 5 سال بايد به بهره‌برداري برسد. اراده دولت اين است که پروژه‌هاي استان سيستان و بلوچستان هرچه سريعتر نهايي شود و در اين زمينه نيز بودجه و اعتبار لازم تخصيص داده شده است.
رحماني فضلي خاطرنشان کرد: در حوزه‌هاي اقتصادي و تأمين مايحتاج مردم شرايط لازم را نيز مهيا کرده‌ايم تا در اين مرحله در حق مردم اجحافي نشود.
وي درباره کمک دولت در سال 93 و حمل و نقل عمومي اظهار داشت: از محل عدم ثبت‌نام دريافت يارانه به حمل و نقل عمومي کمک مي‌شود و در بودجه بند «ق» نيز يکصد ميليارد دلار توسط وزارت نفت و از ساير فعاليت‌ها از جمله در بخش حمل و نقل عمومي اختصاص خواهد يافت.
وي به تفاهم‌نامه مشترک مابين وزارت نفت و وزارت کشور اظهار داشت:‌ در پي اين تفاهمنامه اقدامات متقابلي در اين دو وزارتخانه صورت خواهد گرفت.
وي در پاسخ به پرسشي، مبني بر افزايش کرايه‌هاي حمل و نقل عمومي نيز گفت: ‌افزايش کرايه‌ها به صورت سالانه و طبيعي در شوراي شهر تصويب و به دولت ارائه مي‌شود. در اين زمينه نيز در بهمن ماه سال گذشته شوراي شهر براي افزايش کرايه‌ها مصوبه‌اي داشته است و بايد از اسفندماه افزايش کرايه‌ها اعمال مي‌شد که با هماهنگي شوراي شهر سيستم حمل و نقل عمومي و دولت مقرر شد، بعد از اعلام هدفمند کردن يارانه‌ها کرايه‌ها افزايش يافت.
وزير کشور خاطرنشان کرد: دولت تأثير افزايش حامل‌هاي انرژي را در کرايه‌ها محاسبه کرده است و بايد لحاظ شود.
رحماني فضلي در ادامه در پاسخ به اين سوال که کميته اجرايي خانه احزاب مورد تاييد وزارت کشور است گفت: لازم نيست مورد تاييد ما باشد ما دخالتي در آن نداريم و بستر و شرايط را فراهم مي‌کنيم.
رحماني‌فضلي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا احزاب با رئيس‌جمهور ديدار مي‌کنند افزود: هنوز برنامه‌اي طراحي نشده است و منوط به راه‌اندازي خانه احزاب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن