تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممکن است با استقلال و سپاهان برخورد شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ممکن است با استقلال و سپاهان برخورد شود
دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد تغيير کمپ تمريني تيم ملي در ژوهانسبورگ گفت: زماني که کمپي را اجاره مي‌کنيم سعي مي‌کنيم براي آن آلترناتيوي را هم در نظر بگيريم که از همان ابتدا هم جايگزين کمپ اصلي‌مان در آفريقاي جنوبي نيز مشخص بود.

مهدي محمدنبي در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي در اردوي آفريقاي جنوبي گفت: بعد از عدم همکاري‌ باشگاه‌ها که من آن را کم‌لطفي آنها مي‌نامم از شنبه گذشته تا ديشب هفت بازيکن و شب گذشته نيز چهار بازيکن استقلال به اردوي تيم ملي اضافه شدند تا با پيوستن رحمان احمدي که امروز صورت گرفت، از 28 بازيکن 24 بازيکن در اختيار کي‌روش باشند. ضمن اينکه دو مربي از کورينتيانس برزيل از همان ابتداي اردو به تيم ملي ملحق شدند و دستيار پرتغالي کي‌روش نيز از همان تهران به همراه ملي‌پوشان راهي آفريقاي جنوبي شد.

به نقل از فارس، وي در خصوص اينکه مگر قرار نبود باشگاه‌ها از همان ابتدا با تيم ملي تعامل داشته باشند، گفت: شرايط لژيونرهايي مثل دژاگه و قوچان‌نژاد که به لحاظ فني در باشگاه‌هاي خود به‌روز هستند از همان ابتدا مشخص بود و نيازي نبود در اين مقطع به تيم ملي بروند اما در مورد بازيکنان داخلي، کي‌روش تأکيد کرد اين دسته از بازيکنان از اولين مرحله اردوي تيم ملي در اختيار اين تيم باشند و پيش‌بيني اين موضوع را براي اين دسته از بازيکنان داشت.

نبي در پاسخ به اين سؤال که آيا اين باشگاه‌ها تخطي کرده‌اند يا خير، گفت: بايد به مصوبه ستاد جام جهاني عمل مي‌شد با اين حال پرونده به کميته انضباطي رفته و بايد در خصوص آن تصميم گرفته شود و ممکن است برخوردي هم صورت بگيرد. البته دو باشگاه فولاد و تراکتور از همان ابتدا همکاري کرده‌اند و بازيکنان خود را در اختيار تيم ملي گذاشتند اما استقلال و سپاهان حاضر نشدند اين کار را انجام دهند که اين موضوع نگراني‌هايي را به وجود آورد چون امکان داشت بازيکنان اين دو تيم در ديدارهاي آسيايي مصدوم شوند.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا رحمان احمدي به تنهايي راهي اردوي آفريقاي جنوبي شد و تکليف ساير بازيکنان سپاهان چه خواهد شد، اظهار داشت: قضيه احمدي با بازيکناني نظير جباري و عقيلي فرق داشت ضمن اينکه به خاطر بازي سپاهان، ساير سپاهاني‌ها به اردوي آفريقا نخواهند رسيد اما براي اردوي اتريش شايد اين اتفاق بيافتد. تا به حال که کي‌روش در خصوص اين دسته از بازيکنان اعلام نظر نکرده و ما هم به او فشاري نياورده‌ايم و با بازگشت به تيم ملي با سرمربي اين تيم در اين خصوص جلسه‌اي را برگزار خواهيم کرد.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه چرا زمان اردوي تيم ملي کم شد،‌ گفت: ايراني‌ها عاطفي هستند و اين زمان بستگي به توان بازيکنان داشت، از سوي ديگر نبايد در اين اردوها به اندازه‌اي فشار بياوريم تا بدن‌ها را خالي کنند. بر همين اساس کي‌روش صلاح ديد تا تيم ملي 12 ارديبهشت به تهران بازگردد. ملي‌پوشان چهار روز در اختيار خانواده هستند و از 18 ارديبهشت دوباره تمرينات در کمپ تيم ملي در تهران آغاز شده و 22 همين ماه راهي اتريش خواهيم شد.

وي در مورد تغيير کمپ تمريني ملي‌پوشان در ژوهانسبورگ که به خاطر نامناسب بودن زمين چمن کمپ اصلي انجام شد، گفت: زماني که کمپي را اجاره مي‌کنيم سعي مي‌کنيم براي آن آلترناتيوي را هم در نظر بگيريم که جايگزين کمپ اصلي‌مان در آفريقاي جنوبي شود و از همان ابتدا کمپ جايگزين نيز مشخص بود. در نهايت به خاطر جشني که برگزار شد کار تيم ملي در زمين دوم دنبال شده و طي صحبتي که امروز با کي‌روش داشتم او در مجموع از اوضاع راضي بود.

نبي در خصوص اينکه چرا با تيم ملي به اردوي آفريقاي جنوبي نرفت، يادآور شد: در گذشته تيم ملي قائم به فرد بود اما در حال حاضر اينطور نيست چرا که 19 تيم ملي داريم و براي هر تيم، وظايف مشخص است و اينطور نيست که تيم ملي قائم به شخص نبي باشد. ضمن اينکه قبل از سفر به آفريقاي جنوبي هماهنگي‌ها در جلسات داخلي انجام شد. من بايد در تهران مي‌ماندم تا اردوي برزيل و اتريش نهايي مي‌شد و در اين بين هماهنگي‌هاي مخصوص به آمدن بازرسان AFC براي بازديد از امکانات ورزشگاه‌هاي 6 استان اعلام شده به کنفدراسيون فوتبال آسيا براي ميزباني جام ملت‌هاي 2019 با من بود.

نبي گفت: مسيرهاي طولاني را ما مي‌رويم و مي‌آييم و کسي هم بدش نمي‌آيد براي استراحت به خارج برود اما کار ايجاب مي‌کرد تا در تهران بمانم و هماهنگي‌هايي را انجام دهم.

وي در مورد بازيکنان فولاد گفت: به نظرم بازيکنان اين تيم بتوانند در تاريخي که ديدارهاي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي‌شود به فولاد ملحق شده و تيم‌شان را ياري کنند و فکر هم نمي‌کنم کي‌روش با جدايي آنها يک روز زودتر از موعد مقرر مشکلي داشته باشد.

نبي که در بخش خبري شبکه جام جم صحبت مي‌کرد در مورد برنامه‌هاي تيم ملي گفت: اردوي اتريش ادامه برنامه اردوي آفريقاست که در آن سه ديدار تدارکاتي با تيم‌هاي بلاروس، آنگولا و مونته‌نگرو پيش‌بيني شده است. ضمن اينکه اين اردو مي‌تواند به اردوي برزيل ما بسيار کمک کند.

وي تأکيد کرد: کي‌روش با حساسيت خاص برنامه‌ها را دنبال کرده و کار تيم ملي را در اين مقطع جدي گرفته است و اميدوارم بازيکنان تيم ملي از اين فرصت براي بازسازي خود بهره کافي را ببرند.

نبي در پايان در مورد پيش‌بيني بودجه 24 ميلياردي براي کمک به تيم ملي گفت: 2 ميليارد قبل از سال و 2.5 ميليارد را در هفته جاري دريافت کرديم و قرار است تا جام جهاني و در مقاطع مختلف پول‌هايي به ما پرداخت شود. البته به خاطر قيمت دلار با مشکل مواجه هستيم و يک بخشي از بودجه پيش‌بيني شده را هم بايد فدراسيون پرداخت کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/01 21:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن