تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل ورزش و جوانان فارس : یک میلیون جوان فارسی در ورزش های همگانی فعالیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر کل ورزش و جوانان فارس : یک میلیون جوان فارسی در ورزش های همگانی فعالیت دارند شیراز - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه دراستان فارس 180 هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد گفت: علاوه بر این یک میلیون جوان در زمینه ورزش های همگانی و پیاده روی خانوادگی فعالیت دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا،غلامرضا کمانه روز دوشنبه همراه با جامعه ورزش و جوانان در دیدار با آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار داشت:خوشبختانه با تلاش های دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس و حمایت های امام جمعه شیراز پس از 80 سال مطالبات مربوط به این مجموعه ورزشی به اداره کل اوقاف استان پرداخت شد.
وی ادامه داد:حمایت های امام جمعه شیراز در زمینه سایر مشکلات و مطالبات ورزش به واقع باعث می شود تا شاهد رشد و شکوفایی روز افزون ورزش فارس باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس سپس به پیام رهبر معظم انقلاب در سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ورزش مقوله ای فرهنگی است فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در زمینه تحقق شعار ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ مشخص است .
کمانه تاکید کرد: فرهنگ مربوط به حوزه ای خاص نیست از این رو اداره کل ورزش و جوانان فارس، منشور اخلاقی در زمینه باشگاه ها، هیات ها و سازمان های مردم نهاد تهیه کرده تا محصول آن تربیت افرادی با فرهنگ درزمینه ورزش و جوانان باشد.
وی اضافه کرد: رسانه ها به ویژه صدا و سیما در بحث فرهنگ سازی در ورزش نقش مهمی دارند از این رو باید تلاش کنند تا بیشتر نکات مثبت و جذاب ورزش به مخاطبان خود ارایه دهند و باعث افزایش انگیزه ورزشکاران شوند.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد ورزش و جوانان فارس در سال 92 ارائه کردو ابراز داشت: خوشبختانه با وجود کمبودهای مالی در سال گذشته، ورزش فارس موفقیت های مطلوبی داشته به گونه ای که تعدادی از هیات های ورزشی استان رتبه های برتر کشور را کسب کردند.
وی در خصوص سرانه ورزش استان فارس نیز تصریح کرد: اکنون سرانه ورزشی فارس 73 صدم مترمربع است که این میزان ازمیانگین سرانه کشوری که 70 صدم است، بیشترمی باشد اما از هدف تعیین شده در برنامه چهارم و پنجم توسعه عقب تر هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد:شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه افزایش سرانه ورزشی فارس همکاری مطلوبی داشته اند امابرای افزایش موفقیت ها باید فعالیت های بیشتری انجام شود.ک/ 3
7368/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن