تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح همیار سلامت برای اولین بار در کشور در مدارس بوشهر اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر حصیری عنوان کرد:
طرح همیار سلامت برای اولین بار در کشور در مدارس بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح همیار سلامت برای اولین بار در کشور در مدارس این استان برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حصیری ظهر دوشنبه در جمع دانش آموزان و فعالان حوزه سلامت شهرستان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای ترویج فرهنگ سلامت در سطح جامعه صورت گرفته است و برنامه‌های خوبی نیز اجرا شده است. وی اضافه کرد: آموزش و پرورش نیز نقش بسیار مهمی در زمینه ترویج فرهنگ سلامت دارد و دانش‌اموزان می‌توانند مروجان بسیار خوبی باشند که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده خواهیم کرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هرگاه ترویج فرهنگی را به دست کودکان سپرده‌ایم موجب همه‌گیر شدن در جامعه شده است در این راستا طرح همیار سلامت برای اولین بار در کشور در مدارس این استان برگزار می‌شود. وی در ادامه اظهار داشت: کودکان آینده سازان ایران هستند و بناست که موجب پیشرفت و ارتقاء جامعه در سطوح مختلف شوند لذا لازم است که از سلامت کامل برخوردار باشند. دانش‌آموزان بهترین مروج فرهنگ سلامت هستند مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن بیان اینکه سلامت تنها مربوط به جسم نمی شود، عنوان کرد: سلامت روح و جسم هر دو به یک اندازه حائز اهمیت است. حصیری در ادامه افزود: در این راستا مسئولین و خانواده‌ها باید بکوشند تا آینده‌سازانی سالم هم از نظر روحی و هم جسمی پرورش دهند. وی تاکید کرد: هرگاه ترویج فرهنگی را به دست کودکان سپرده‌ایم موجب همه‌گیر شدن در جامعه شده است در این راستا طرح همیار سلامت برای اولین بار در کشور در مدارس این استان برگزار می‌شود.


۱۳۹۳/۲/۱ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن