تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818955307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج در مبارزه با نگاه ابزاری به زن پیشتاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه قم: بسیج در مبارزه با نگاه ابزاری به زن پیشتاز است قم- ایرنا- مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: بسیج با اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی در مبارزه با فرهنگ نگاه ابزاری غرب به زن پیشتاز است.


به گزارش ایرنا،ˈ لیلا حیدریˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا(س) روز زن اظهار داشت: جامعه بسیج زنان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در موضوعات تحکیم بنیان خانواده و عفاف و حجاب در مبارزه با فرهنگ منحط نگاه ابزاری و تجاری به زن برنامه ها و کارگاه های مختلفی اجرا کرده است.
وی افزود: معرفی الگو های اسلامی و انقلابی، طرح حجاب چهره به چهره، کارگاه های افزایش جمعیت، مسابقات فرهنگی و اجتماعی، تبیین سیره شهدا، معرفی زنان شهید، تجلیل از جایکاه همسران شهدا، الگوگیری از سیره امامان و معصومان(ع) و تبیین فرهنگ فاطمی از مهمترین کارگاه های آموزشی ویژه بانوان است.
وی با اشاره اینکه جامعه زنان سپاه، طلایه دار حرکت های شور آفرین زنان در عرصه های مختلف است، گفت: این جامعه اولین و گسترده ترین تشکل زنان است که در عرصه های تربیتی، علمی و پژوهشی گام های بلندی را برداشته است و در جهت آگاه سازی قشر زنان به فعالیت می پردازد.
حیدری افزود: برنامه های مختلفی در رده های مختلف پایگاه ها ویژه بانوان بسیجی ارایه می شود تا ترویج دهنده فرهنگ فاطمی در سراسر جهان باشند.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اقدامات دولت در خصوص زنان ابراز امیدواری کرد: بسته حمایتی دولت ویژه بانوان به مرحله اجرایی برسد.
وی، دیدار با مراجع و علما، تجلیل از مادران اسوه و نمونه، برگزاری جشن میلاد کوثر، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری بانوان و برگزاری پیاده روی جمکران تا حرم حضرت معصومه(س) و غبار روبی و گلباران حرم مطهر را از مهمترین برنامه های هفته زن از سوی جامعه بسیج زنان برشمرد. ک/3
/8138/ 380/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن