تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815744536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام قیمت حامل‌ های انرژی، این هفته/ شیب ملایم افزایش قیمت ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام قیمت حامل‌ های انرژی، این هفته/ شیب ملایم افزایش قیمت ها


دکتر روحانی گفت: مردم باید مراقب باشند تا عده‌ ای از این افزایش قیمت‌ ها، سوء استفاده نکرده و با تبلیغات غیردقیق، موجب ترس مردم نشوند چرا که آثاری بر روی قیمت‌ها نخواهد داشت. «اعلان قیمت حامل‌ های انرژی، این هفته صورت می گیرد.»  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور، پیش از ظهر امروز (دوشنبه، 1 اردیبهشت 93)، پس از نشست با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، به خبرنگاران گفت: دولت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ ها، در پی اجرای تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۳ است و با این هدف، نخستین گام، با همکاری مردم، بسیار خوب برداشته شد و با توجه به اینکه در قانون آمده بود افرادی که نیازمند هستند، باید یارانه دریافت کنند، دولت از مردم خواست کسانی که احساس نیاز دارند، نام نویسی کنند.
 
دکتر روحانی با بیان اینکه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به سود و صلاح ملت ایران خواهد بود، افزود: این اقدام بزرگی بود که با کمال آرامش و طمأنینه مردم در 10 روز صورت گرفت و بنده از همه مسئولان که تسهیلات لازم را فراهم کردند و همچنین از حوصله و متانت مردم در عمل و اجرا، بسیار تشکر می‌ کنم.
روحانی در خصوص یارانه ها می گوید

رئیس‌ جمهور افزود: همچنین از همه کسانی که به دعوت فرهیختگان، علما، بزرگان و دلسوزان جامعه و به قانون مجلس لبیک گفته و نام نویسی نکرده و یا پس از نام نویسی انصراف دادند نیز تشکر می‌کنم؛ البته راه انصراف از دریافت یارانه تا پایان سال باز خواهد بود.
دکتر روحانی تصریح کرد: مردم هر زمان که احساس کنند پول ناچیزی که از این محل دریافت می‌ کنند در اختیار خانواده بزرگ ملت و توسعه بهداشت، درمان، تولید و حمل و نقل عمومی و حفظ محیط زیست قرار می‌ گیرد، همکاری کرده و می‌توانند از دریافت یارانه انصراف دهند.
رئیس‌ جمهور گفت: دولت قدم به قدم در خصوص اینکه این پول در چه محلی هزینه می‌شود، به مردم گزارش شفاف خواهد داد.
وی با بیان اینکه قدم دوم در مسیر اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها که اعلان قیمت حامل‌های انرژی است در هفته ‌جاری انجام خواهد شد، افزود: دولت می‌توانست قیمت‌های بالایی برای حامل‌های انرژی تعیین کند و درآمد بیشتری به نفع تولید و ارائه خدمات به مردم کسب نماید اما به خاطر شرایط تورمی کشور، این قیمت‌ها با شیب ملایمی افزایش خواهد یافت که اثر آن بر تورم بسیار کم خواهد بود.
رئیس‌جمهوری تأکید کرد: مردم باید مراقب باشند تا در گوشه و کنار عده‌ای از این افزایش قیمت‌ها سوء استفاده نکرده و با تبلیغات غیردقیق موجب ترس مردم نشوند چرا که آثاری بر روی قیمت‌ها نخواهد داشت.
دکتر روحانی افزود: البته افزایش قیمت حامل‌های انرژی تورم بسیار محدودی را در پی خواهد داشت اما به آن میزان نیست که بخواهد موجب نگرانی مردم شده و مشکلی را ایجاد کند؛ دولت بطور همزمان در کنار آن اقداماتی را برای مهار آثار تورمی انجام خواهد داد.
رئیس‌جمهور، با بیان اینکه این اقدام در کل به سود، خیر و صلاح ملت ایران خواهد بود، گفت: دولت در این زمینه، به عنوان خادم مردم اقداماتی که قانون تکلیف کرده، صورت خواهد داد.   رئیس دولت یازدهم همچنین درباره برنامه‌های دولت برای احیای بخش کشاورزی و دستاوردهای نشست با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، گفت: بخش کشاورزی، از دو دیدگاه برای دولت اهمیت دارد؛ از لحاظ اقتصادی، اشتغال شمار فراوانی از هم وطنان عزیز ما، به ویژه روستائیان، عشایر و دیگر کسانی که در این بخش فعالیت می‌ کنند، به توسعه این بخش وابسته است.
روحانی در خصوص یارانه ها می گوید

وی افزود: مهم‌ تر از موضوع اشتغال بخش کشاورزی، امنیت غذایی مردم را تامین می‌ کند و این بسیار مهم است که کشور بتواند در تولید محصولات و کالاهای اساسی، خوداتکا باشد.
دکتر روحانی، با بیان اینکه اساس بحث در جلسه امروز با وزیر، معاونان و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی این بود که امروز اتکاء کشور به محصولات داخلی در تأمین کالری مورد نیاز، کمتر از ۶۰ درصد است، تصریح کرد: دولت می‌خواهد ظرف ۴ تا ۵ سال آینده، این رقم را به بیش از ۸۰ درصد برساند.
وی تصریح کرد: البته در دوره‌ سال‌های ۸۲ و ۸۳ در کشور، به رقم بالای ۸۰ درصد دست پیدا کردیم، اما در سال‌ های اخیر، این رقم بسیار کاهش یافت و به بالای ۵۰ درصد رسید.  
روحانی در خصوص یارانه ها می گوید

دکتر روحانی با بیان اینکه بخشی از استقلال اقتصادی کشور در بخش کشاورزی و آنچه رهبری معظم انقلاب در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کردند، در تامین کالاهای اساسی بخش کشاورزی است، گفت: ان شاء‌ الله با حمایتی که دولت از بخش کشاورزی خواهد کرد، شاهد شکوفایی در این بخش و در دیگر زمینه‌ها از جمله بهره‌وری آب و خاک، حفظ جنگل‌ها و مراتع و توسعه در بخش آبزیان خواهیم بود.
رئیس‌ جمهور، با بیان اینکه دولت به برخی مسائل حاکمیتی که در زمینه توسعه کشاورزی بر عهده دارد، توجه می‌ کند، تصریح کرد: بار عمده کشاورزی، بر عهده مردم است و همه اقدامات باید با حمایت و حضور آنان انجام شود.
وی گفت: بنده در ادامه قولی که وزیر و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی دادند، به ملت عزیز قول می‌ دهم در آینده‌ ای نزدیک، تحولی خوب را در محصولات کشاورزی شاهد خواهیم بود و رقم اتکا در کالری مورد نیاز را در برنامه‌ای ۴ ساله، به بیش از ۸۰ درصد خواهیم رساند.
دانلود  


دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن