تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813658258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره 69شهید طلبه مدرسه قدیریه قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




یادواره 69شهید طلبه مدرسه قدیریه قم برگزار شد خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام با برکت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره 69 طلبه شهید مدرسه علمیه قدیریه قم برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با ایام میلاد با سعادت اولین شهیده ولایت صدیقه کبری، فاطمه زهراء سلام الله علیها، به همت پایگاه مقاومت بسیج مدرسه قدیریه قم، یادواره 69 شهید طلبه ای که در این مدرسه درس خوانده اند، برگزار شد.
طلاب شهیدی که درس و بحث را رهاکرده و عمدتا در گروهی که فرماندهی آن را سردار قاسم سلیمانی بر عهده داشت شرکت کرده و بانوشیدن شهد شیرین شهادت،خود را جاودانه کردند.
در این مراسم باشکوه که حجج اسلام فرخ فال مدیریت حوزه علمیه قم و طیبی فر فرمانده تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام، از میهمانان ویژه آن بودند، حجت الاسلام بهداروند استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخن پرداخت. وی در سخنان خود، تاثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام را برشمرد و با اشاره به موضوع فرهنگ وشیوه جدید دشمن در مهار انقلاب اسلامی افزود: هم اکنون دشمن شیوه جنگی خود را به جنگ نرم تغییر داده است و خاکریزهای ملت ایران در مقابله با دشمن،در خانه های آنان قرار داده شده است. بنابر این برما لازم این خطر را بیش از پیش جدی بگیریم و با عزم ملی و روحیه جهادی همچنان فرهگ دفاع مقدس و جهاد را در خود و نسل جوان کشور زنده نگه داریم.
سفر مجازی طلاب به مشهد الرضا علیه السلام، پخش کلیپهایی از سخنان مقام معظم رهبری و مباحث فرهنگی، شعر خوانی و مدیحه سرایی در مورد منقبت حضرت زهراسلام الله علیها و قرائت حدیث شریف کساء از جمله برنامه های ویژه یادواره شهداء در این مدرسه بود. /924/د102/ج


۱۳۹۳/۲/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن