تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم عيد ديدني معلولين شهر تهران در پارک بعثت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۹ب.ظ)
مراسم عيد ديدني معلولين شهر تهران در پارک بعثت معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 16 از برگزاري مراسم عيد ديدني معلولين شهر تهران در پارک بعث خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم عيدديدني معلولين شهر تهران با حمايت معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه و حضور دکتر همايون هاشمي، رييس سازمان بهزيستي کشور و معاونان وي، دکتر عبدالرضا عزيزي، رييس کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي، دکتر علي صابري و دکتر حافظي، از اعضاي شوراي شهر تهران، مهندس محمد عزيزي، قائم‌مقام شهرداري منطقه 16، مهندس سيدمازيار علوي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه و بيش از 2 هزار و پانصد تن از معلولان شهر تهران در پارک بعثت برگزار شد.
مهندس علوي ضمن بيان اين مطلب گفت: طي جلسه‌اي که با حضور دکتر علي‌همت محمود‌نژاد، مديرعامل انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران در معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه برگزار شد، اين معاونت، برنامه‌هاي حمايتي خود را براي هرچه‌بهتر برگزارشدن اين مراسم اعلام کرد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه در تشريح اين برنامه‌ها اظهار داشت: به جز تخصيص فضاي پارک بعثت و سالن روباز آمفي‌تئاتر آن، چاپ بنر براي اطلاع‌رساني و تبليغات محيطي صورت گرفت.
وي افزود: سه ايستگاه‌ سلامت، شامل ايستگاه سنجش فشار خون، ايستگاه ويزيت رايگان پزشک و ايستگاه مشاوره فردي و خانوادگي به همراه ايستگاهي براي گريم کودکان در محل استقرار يافت.
در پايان از گروه هم‌خواني و تواشيح نورالساجدين نيز براي شرکت در برنامه جشن دعوت شد.
مازيار علوي با تأکيد بر تکريم و حمايت از اين بخش از اجتماع افزود: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه، همواره در حد توان خود، آماده خدمت‌گزاري براي رفع مشکلات معلولان منطقه خواهد بود.
گفتني است؛ انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران، همواره ارتباطات گسترده و بهينه‌اي با معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و اداره کل سلامت شهرداري داشته که در پي اين ارتباطات، دکتر سيدمحمدهادي ايازي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري، طي نامه‌اي به مهندس سيدمحسن اسدي، شهردار منطقه 16، خواستار اجراي برنامه‌هاي حمايتي و پشتيباني از اين انجمن در سطح منطقه شده است.
به همين منظور شهرداري منطقه، بخشي از مرکز کوثر شماره 2، واقع در خيابان شهيد رجايي را در قالب يک قرارداد در اختيار اين انجمن قرار داده که در آن، خدماتي رايگان به معلولان منطقه ارائه مي‌شود.
در مراسم عيدديدني معلولين شهر تهران، نامه‌هايي براي درخواست وام خود اشتغالي، کمک‌ هزينه مسکن و... به مسوولان داده شد؛ همچنين مهندس علوي ضمن ديدار با معلولان منطقه و شنيدن شرح مشکلاتشان به آنها قول مساعدت و پيگيري داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن