تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک فرمانده تروریست های داعش در الانبار عراق کشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک فرمانده تروریست های داعش در الانبار عراق کشته شد تهران - ایرنا - یکی از فرماندهان گروه تروریستی ˈداعشˈ در عملیات ارتش عراق در استان ˈالانبارˈ کشته و هفت معاون وی دستگیر شدند.


شبکه ˈالمیادینˈ روز دوشنبه به نقل از منابعی در ارتش عراق از کشته شدن یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش در استان الانبار خبر داد.
طبق اعلام ارتش عراق، ˈعبدالله ابوجهادˈ فرمانده داعش در منطقه ˈالجزیرهˈ در جریان عملیات امنیتی در استان الانبار کشته و هفت نفر از معاونانش نیز دستگیر شدند.
مسوولان امنیتی استان ˈبابلˈ عراق هم اعلام کردند که عملیات نظامی در شمال این استان با موفقیت انجام شد. استاندار بابل گفته است که اکثر مناطق شمالی این استان از دست عناصر گروه تروریستی داعش آزاد شد و بیش از 50 تروریست در جریان این عملیات کشته شدند.
با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق، عملیات تروریستی گروه های مسلح در مناطق مختلف این کشور به شدت افزایش یافته است . عملیات گسترده ارتش عراق در برخی استان های این کشور برای سرکوب این تروریست ها نیز افزایش یافته است.
یک دانشگاه در بغداد نیز دیروز هدف حمله تروریستها قرار گرفت و پس از آن در جریان حمله مسلحانه در شمال پایتخت یک فرد غیر نظامی کشته شد. حملات مسلحانه تروریست ها علیه مراکز پلیس عراق در استان الانبار هم افزایش یافته است. در حمله مسلحانه در ˈبعقوبهˈ مرکز استان ˈدیالهˈ نیز دو غیر نظامی کشته شدند.
تروریستهای وابسته به گروه تروریستی داعش در ماههای اخیر عملیات گسترده ای علیه ارتش عراق در مناطق غربی و شمالی این کشور آغاز کرده اند.
مهم ترین مرکز عملیات گروه تروریستی داعش در عراق در استان الانبار و در شهرهای فلوجه و الرمادی این استان متمرکز شده است .
خاورم 1491**1651
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن