تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815181865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندباليست‌هاي صباي قم ميزبان هپکو اراک شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
هندباليست‌هاي صباي قم ميزبان هپکو اراک شدند تيم هندبال صباي قم در تلاش براي جدايي از انتهاي جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر هندبال مردان باشگاه‌هاي کشور اين هفته از تيم هندبال هپکو اراک پذيرايي خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ديدارهاي هفته هشتم از دور برگشت پيکارهاي فصل جاري ليگ برتر هندبال مردان باشگاه‌هاي کشور در روزهاي چهارم و پنجم فروردين ماه با انجام 5 مسابقه پيگيري مي‌شود و طي آن هندباليست‌هاي صباي قم يکي از ديدارهاي خانگي خود را انجام مي‌دهند.
تيم هندبال صباي قم در حال حاضر در مکان نهم جدول رده‌بندي 10 تيمي مسابقات ليگ برتر هندبال مردان باشگاه‌هاي کشور ايستاده است و اميدوارانه به مصاف تيم هپکو اراک مي‌رود تا بلکه با شکست اين تيم هم از انتهاي جدول جدا شود و هم اينکه باخت در نيم فصل اول را تلافي کند.
هندباليست‌هاي صباي قم در حال حاضر از 15 بازي انجام شده خود 2 پيروزي، يک تساوي و 12 باخت در کارنامه دارند در حالي که شاگردان ناصر فلسفي در تيم هندبال صباي قم در بازي‌هاي گذشته خود 369 گل زده و 416 گل خورده نيز به نام خود ثبت کرده‌اند.
حريف تيم هندبال صباي قم در هفته هجدهم مسابقات ليگ برتر هندبال مردان باشگاه‌هاي کشور يعني هپکو اراک نيز در حال حاضر با کسب 15 امتياز در مکان پنجم جدول رده‌بندي جاي دارد در حاليکه اين تيم در بازي‌هاي قبل خود 7 پيروزي، يک تساوي و 7 باخت کسب کرده است.
تيم هندبال هپکو اراک که شانس اندکي براي رسيدن به تيم‌هاي بالانشين جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر هندبال مردان باشگاه‌هاي کشور دارد، در ديدار حساس هفته هشتم دور رفت بازي‌هاي اين دوره ليگ برتر هندبال توانسته در اراک تيم صباي قم را شکست بدهد.
در جدول رده‌بندي مسابقات ليگ برتر هندبال مردان باشگاه‌هاي کشور هم اکنون تيم هندبال ثامن الحجج سبزوار با کسب 28 امتياز از 15 مسابقه صدرنشين است و همچون فصل گذشته اين بازي‌ها بخت اول کسب عنوان قهرماني ليگ برتر محسوب مي‌شود.
اين در حالي است که تيم هندبال سنگ آهن بافق يزد با کسب 22 امتياز در تعقيب تيم صدرنشين قرار دارد و تيم ثامن‌الحجج مشهد با کسب 21 امتياز سوم است، ضمن اينکه تيم هندبال صنعت مس کرمان با کسب 20 امتياز اميدوار به گرفتن جايگاه نماينده مشهد به کار خود ادامه مي‌دهد.
تيم‌هاي هندبال هپکو اراک، نيک‌انديشان شهرداري اصفهان، نفت و گاز گچساران، نيروي زميني تهران، صباي قم و کاسپين قزوين در مکان‌هاي پنجم تا دهم جدول جاي گرفته‌اند در حالي‌که صباي قم از بازي‌هاي قبل خود 5 امتياز کسب کرده و فاصله‌اي 3 امتيازي با تيم آخر جدول يعني کاسپين قزوين دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن